På dom framvagnar som du har kan man vrida den så att ställskruven pekar framåt istället för neråt.
Men kör man så att den är rakt ner/fram så blir det lågt alltså skraplågt och med lågprofil kan det bli svårt att justera upp den vilket är anledningen att man köper dom och inte kapar, vrider och svetsar
Drar man ett sträck där bulten som håller fjädringen sitter orginal på den del som du inte kapar bort och vrider ner det översta läget 10-15mm lägre så räcker det till ändå,(speciellt med spindlar) då hamnar ställskruven lite högre upp.
Skulle det bli fel kan du ju kapa dän den och vrida den rätt.
______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _
(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube Ruff Time Monster Truck Homepage