Någon som vet var jag kan få tag på yttre skraplisten till dörrutan UTAN att behöva beställa hela kromsargen?
Har en fråga till....
Skulle behöva byta "hållaren" till bakre kanallisten för den är lite väderbiten......går denna att köpa?
//Björn
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Inredning & Interiör » Skraplist
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Någon som vet var jag kan få tag på yttre skraplisten till dörrutan UTAN att behöva beställa hela kromsargen?
Har en fråga till....
Skulle behöva byta "hållaren" till bakre kanallisten för den är lite väderbiten......går denna att köpa?
//Björn
1. Yttre skraplisten är nitad i kromsargen så den blir svår att byta utan att byta hela.
2. om du verkligen menar hållaren till kanallisten så; Den nedre delen hänger den bara i en hake upptill och en M6 skruv nertill, högre upp (runt rutan) är det själva dörren som håller listen. men gissar på att du menar U-profilen som filt-Kanalerna är limmade i och de hänger med när du köper nya lister.
1. Yttre skraplisten är nitad i kromsargen så den blir svår att byta utan att byta hela.
2. om du verkligen menar hållaren till kanallisten så; Den nedre delen hänger den bara i en hake upptill och en M6 skruv nertill, högre upp (runt rutan) är det själva dörren som håller listen. men gissar på att du menar U-profilen som filt-Kanalerna är limmade i och de hänger med när du köper nya lister.
1. Nitarna hade jag tänkt borra ur och nita om, hade hoppats att någon hade tagit fram en sats där bara gummit ingick...
2. Ja det var u-profilen jag menade. Tack, då är det bara att beställa lister då 
tittade som hastigast på det igår och tror du kan beställa skraplist för innersidan och nita fast, de ser ut att bara samma.
tittade som hastigast på det igår och tror du kan beställa skraplist för innersidan och nita fast, de ser ut att bara samma.
Hmm, intressant. Skall kolla på det ikväll.
Tack 
Det är inte samma, då den har en slät o en randig sida, den randiga mot glaset som avskrap.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Inredning & Interiör » Skraplist
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.