1

Tjena, har ej tillgång till egen svets och vet inte om jag vill ge mig på att svetsa heller då man bara haft en kurs i skolan hur man svetsar och så, visst fick jag bra betyg av lärarn när jag svetsade, men vette fan om jag vill svetsa på bubblan min, då är det bättre någon erfaren som får göra det istället.

Vad som ska svetsas?
Har en fil där jag skrivit ner vad som ska svetsas och den filen kan jag skicka till personen som är intresserad av svetsjobbet.

Givetvis betala jag för arbetet.

Vars?
I Lycksele har jag min bubbla, så om det är någon som bor i Lycksele trakten och som ville hjälpa, hör av dig!

Msn/Mail: [email protected]

Annars gör ett inlägg i denna tråd eller varför inte skicka ett PM.

2

Tips:
Kolla med inlanders som hänger här på forumet, han är från lxe, och går på lilja plåt och lack.

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

3 Senaste redigerad av alpinebubblan (2012-01-08 13:35:21)

50 split skrev:

Tips:
Kolla med inlanders som hänger här på forumet, han är från lxe, och går på lilja plåt och lack.

Jo jag vet! Har snackat med han ICQ/ab

Tänkte om det finns fler i Lycksele här på sidan som vill hjälpa ICQ/ab

Men du ska ha tack för tipset iaf!

4

Förmodligen är det bara du å han, plus anders, men han tar nog inte på sig några andra jobb, än sina egna...

LXE är väl inte såå stort innom vw, iallafall inte som hänger här ICQ/ae

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

5

50 split skrev:

Förmodligen är det bara du å han, plus anders, men han tar nog inte på sig några andra jobb, än sina egna...

LXE är väl inte såå stort innom vw, iallafall inte som hänger här ICQ/ae

Nä jag ha då ingen aning då jag inte bott här så länge ICQ/ae
Fick tanken att lämna in på industri!
Skolor bruka va billiga och bli bra resultat, dock ta det tid men jag ha ju all tid i världen  ICQ/ad