1

http://img840.imageshack.us/img840/2084/kofngarebakte.jpg

Finns det fina typ 3-kofångare kvar till försäljning, måntro? Kan inte återanvända min nuvarande så jag söker en ny.

Behöver även en växellåda, oavsett skick. 6 eller 12V, spelar ingen roll. Den ska slaktas och bli en motorbänk.

Jag finns här:

peter (snabel a) ppmm.se

noll sju noll nio - 460 733

/ P

VW 1500 1963 | Tyvärr såld!
Ghia 1968

2

Ingen?

Ghia 1968

3

Det är kanske inte så stor risk att någon ligger på FLERA nya. Kolla med CSP, såna finns på det "yttre lagret", med prislapp efter förstånd.  Default/hmm

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

Ja, det var knasigt formulerat i annonsbilden, jag nöjer mig naturligtvis med en (1).

Du då, som har nästan allt. Ingen på lager?

/ P

Ghia 1968

5

Ingen ny. Jag hade en ny fram, men den har flyttat norrut.

De jag har är fint noppriga på ovansidan mellan hornen. Kan nog ha mer än en, men de är inte 100 i skicket alls.

6

http://img195.imageshack.us/img195/5513/kofngarebakii.jpg

Trådlyft.

Det börjar närma sig att finna den bakre kofångaren.

Finns det fina typ 3-kofångare kvar till försäljning, måntro? Kan inte återanvända min nuvarande så jag söker en ny.

@25hpman: hur var det nu med den du hade? Kan den räddas med Biltemas kromfärg? ICQ/ab

Jag finns här:
peter (snabel a) ppmm.se
noll sju noll nio - 460 733

/ P

Ghia 1968

7

Skojar du?

Jag får väl fota då...

8

Ja, naturligtvis. Tacksam för bild!

/ P

Ghia 1968

9

Hmm Biltemas kromfärg då skulle nog jag behålla den nopprig istället.

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(

10

Det var jag som försökte skoja till det lite.

/ P

Ghia 1968

11

Den fina som jag trodde mej ha, den har jag sålt tydligen...för jag kunde inte hitta den. Så då måste jag nog säga, sorry...  ICQ/ac

12

Jag har en kofångare till en Notchback liggandes nere i källaren någonstans..kommer inte ihåg om det var en fram eller bak-kofångare som jag har..ska ner o kika o se vad jag kan hitta.har för mig att den var skaplig iaf...om inte annat så har jag 2-3 kanon-fina horn liggandes lösa iaf

Stefan

13

hittade kofångaren ganska omgående o det är en bak-kofångare som jag har..tyvärr så börjar kromet flagna på ett par ställen o lite ytrost på insidan av kofångaren o hornen är det också tyvärr..

S

14

He he.....hittat den försvunne nu. Den låg på hyllan med en profilerad busstötis som skymde sikten. Den var faktiskt inte dålig på ovansidan mellan hornen...har blandat ihop den med de övriga 8 jag har. Någon liten noppra på undersidan på ett hörn var det däremot.

Har kollat in bilderna på din renovering, så jag förstår vad som är gångbart o vad som inte går för sej. Den är i ganska bra skick faktiskt och den är också datumstämplad, tror att den härhör från en skrotad variant -63:a. Inga horn på den, men det ska ligga in nåt hörn.

15

Jamen va' bra. Skickar dig ett PM.

/ P

Ghia 1968