Dragkrok till tidig bay betalar bra för "rätt" krok men allt av intresse!
070-3700933 [email protected]
MVH/ Jimmy
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Dragkrok tidig bay
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Dragkrok till tidig bay betalar bra för "rätt" krok men allt av intresse!
070-3700933 [email protected]
MVH/ Jimmy
Då kan jag väl upplysa om att det är 68-71 och 72 only som gäller.
Då kan jag väl upplysa om att det är 68-71 och 72 only som gäller.
Bra! Då vill jag ha en 68-71.
UPP!
Hur ser en sådan ut?
UPP! Ingen som har??
Hej jag har en sådan ifrån en pickup -68 borde väl passa, hade tänkt använda den själv men vet ej när det blir av !
Och du säger att du betalar bra ?
Och du säger att du betalar bra ?
Och var har vi hört det förut?

Hej nu har jag kollat upp draget, det är ett VBG och är antagligen varmgalvat för det är inte rostigt alls ! Det har ingen typskylt men jag har orginal monteringsanvisning !!!! Även eldosa och anslutningskabel i användbart skick finns kvar.
Av ren nyfikenhet, hur många kg är den där kroken godkännd för? Min -68 (utan krok) får dra 1340 kg på b-kort, men finns det drag så jag kan dra min biltransport på 1300 kg?
Någon som vet om det är skillnad mellan olika tillverkare?
Av ren nyfikenhet, hur många kg är den där kroken godkännd för? Min -68 (utan krok) får dra 1340 kg på b-kort, men finns det drag så jag kan dra min biltransport på 1300 kg?
Någon som vet om det är skillnad mellan olika tillverkare?
Monteringsanvisningen säger släpvagnavikt enl. bilens regbevis. Jag antar att du har en sån i ditt, 1340 kg på b kort är bara en teoretisk maxvikt med Bkort som inte tar hänsyn till hur mycket bilen får dra. Och altså kan vara högre eller lägre än släpvagnsvikten. Om det inte står någon slv.vikt kan man antagligen kolla i bilprovningens gamla fordonsdatapärmar.
har en från en tidig med stötis o allt, har du en till en splitbuss -67 o byta med ? eller vet nån här om det e lika/ olika drag mellan splitbussen o tidiga bayen
ursäkta att jag skriver ot i tråden. men har någon en bild på hur det ska se ut med kofångare och drag monterat tillsammans?
Det sitter T-formade plattjärn i draget som man skruvar dit kofångaren på.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Dragkrok tidig bay
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.