Dax att göra en garage tråd som så många andra har nu. Garage namnet upp kom pga att mitt nu varande garage har varit får hus, stall och så klart svinstia där av namnet
.
Jag tror jag har hållit till här i ca 3år nu och det funkar helt ok med tanke på att det var grus parkernigs mek innan det.
Väntar på elektrikern som har sagt att han ska komma i ett år nu så det kanske är dax att höra med nån annan snart.
Nuvarande bilar är typ1 66 som är besiktad men motorn ligger på golvet. typ1 57 som är väldigt rostig så den har blivit satt åt sidan lite tills det känns dax. Sen bilen jag nyss hämtade hem, typ2 kombi 231 69a utan motor.
Så i första han kommer det nog handla ganska mycket om bussen ett tag "nyhetens behag brukar man väl säga" för den har stått sedan 03 och det märks.
Men lite garage bilder till att börja med då kanske.

Till att börja med så var jag tvungen att slå ut lite så man kunde få in och ut bilarna. Och detta började när jag låg i lumpen så det var bara några timmar per helg i bästa fall man hade tid.

Jag rev ut ganska friskt in ut i, det var ju boxar byggda i men jag behöll lite så jag har nu ett förråd, ett kompressor rum och plats för ca 7 bilar beroende på storlek så klart. Men man kan ju inte klaga, ca114kvm tror jag det är allt som allt. Sen finns det ju ett loft med men den har jag inte behövt ta till än.
Det ända man har rätt att klaga på är väl tak höjden då.

Så här blev det, men jag är inte nöjd med portarna så dom ska göras om i sommar.
Ja det räcker väl som ett första inlägg? buss bilder kommer under kvällen.
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.