Då var bussen besiktad,det gick nästan jättebra...
En anmärkning på att bromsljuset inte funkade (Jag hade helt enkelt glömt att kolla det )
Så man får pilla lite med det och åka på efterkontroll.
GW.P
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Bilspeditions-Baypanel-69
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Då var bussen besiktad,det gick nästan jättebra...
En anmärkning på att bromsljuset inte funkade (Jag hade helt enkelt glömt att kolla det )
Så man får pilla lite med det och åka på efterkontroll.
Gratulerar 
vafan! första icke-UA sen vi lärde känna varandra...
Trevligt Grattis!
Suveränt tempo du håller!
Thanks Folks!
Jag har precis fixat bromsljuset,det var en sockerbitsskarv till bromsljuskontakten som ärgat sönder.
//Macke
Mooot Afrika! Grymt! 
Efter att ha tillbringat de senaste 7 dagarna med att frysa och snyta mig så har jag nu till slut lyckats
greja lite med bussen.
Byggde en mellanvägg för att få lite bättre värme...
Gjorde även jailbars ,så som dom borde se ut

Grattis till besiktningen... och de kanske hårdaste jailbars man sett! 
Grattis! Ball panel!
Cool vagn!
Fränt blev det! Och även mellanväggen hade lite fångtransports känsla 
Man blir lite fundersam när man ser det här och sen tänker på den där ljudisolerade och inredda källaren med massa lås på dörren du hållt på att bygga...hmmm

Blir du sugen BG...? 
Härligt
Blir detta nästa?
Bilspedition... det står en ASG enkelhytt från -69 på ett ställe, den har westfalia-flak o stort kapell med ställning. Mörblå o ljusblå...står på skrot i Skåne, skrotarn säljer ut nu. I höstas sålde han av några bilar, ett par splittbussar.
Du ska kanske öppna åkeri, Macke? 
Man blir lite fundersam när man ser det här och sen tänker på den där ljudisolerade och inredda källaren med massa lås på dörren du hållt på att bygga...hmmm
![]()
Jamen smart att du berättade om källaren!
Nu blir det ju mycket svårare att locka med någon i bussen ju!
Men det finns faktiskt en låda godis och en back öl samt chips bak i bussen....kom får ni se... 
GB skrev:Man blir lite fundersam när man ser det här och sen tänker på den där ljudisolerade och inredda källaren med massa lås på dörren du hållt på att bygga...hmmm
![]()
Jamen smart att du berättade om källaren!
![]()
Nu blir det ju mycket svårare att locka med någon i bussen ju!![]()
Men det finns faktiskt en låda godis och en back öl samt chips bak i bussen....kom får ni se...

Med tanke på din avatarsbil åxå GB så kanske du skulle passa där bak.... 
Med tanke på din avatarsbil åxå GB så kanske du skulle passa där bak....

Bilspedition... det står en ASG enkelhytt från -69 på ett ställe, den har westfalia-flak o stort kapell med ställning. Mörblå o ljusblå...står på skrot i Skåne, skrotarn säljer ut nu. I höstas sålde han av några bilar, ett par splittbussar.
Du ska kanske öppna åkeri, Macke?
Åååå Faen, har han börjat sälja nu?
Synd att det inte var i sommras han sålde av... 
Ja, precis. Nu jävlar...om inte den där Tempon är såld än så lär det brinna i knutarna för de som är intresserade.
Nu har det stylats vidare på panelarn i form av takräcke som i sommar får agera läktare och partybalkong , för att kunna ta sig upp byggdes även en stege...
(tack för räcket Jonas!)
Satan va fet!
vad har du för storlek på däcken?
Efter att ha tillbringat de senaste 7 dagarna med att frysa och snyta mig så har jag nu till slut lyckats
greja lite med bussen.Byggde en mellanvägg för att få lite bättre värme...
Gjorde även jailbars ,så som dom borde se ut
![]()
Vad har du använt till jailbarsen?? vilka dimensioner??
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Bilspeditions-Baypanel-69
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.