Dörr inner plåtarna kostar 100€/st kompletta med förstärkningarna och fäste svetsade.
Jag fick dom hälften billigare... Ibland lönar det sej å vara polare med rätt killar... 
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad köpte du senast till din luftkylda bil?
Sidor Föregående 1 … 20 21 22 23 24 … 87 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Dörr inner plåtarna kostar 100€/st kompletta med förstärkningarna och fäste svetsade.
Jag fick dom hälften billigare... Ibland lönar det sej å vara polare med rätt killar... 
Köpt 20 kvm2 dämpmatta av märket Silent Coat från blekinge bilradio. Här jäklar ska det dämpas buss 
Beställde igår och idag dök det upp. snacka om snabb leverans 
Köpt Centerline 70talare polering pågår 
Kenny:
Ska du någon dag sälja, give me a PM plz :=)
Kenny:
Ska du någon dag sälja, give me a PM plz :=)
Absolut du får första tjing isånnafall 
,blev lite trummor idag ochså 
Tre smiths mätare på skroten. Vacum har man ju inte så mycket nytta av men olje tryck och volt är ju praktiskt.
Är dom inte minus jordade? Kanske inte spelar någon roll, vad vet jag
Köpt 20 kvm2 dämpmatta av märket Silent Coat från blekinge bilradio. Här jäklar ska det dämpas buss
Beställde igår och idag dök det upp. snacka om snabb leverans
Hazze!!!! Var är din projekttråd om din bay????
Hazze skrev:Köpt 20 kvm2 dämpmatta av märket Silent Coat från blekinge bilradio. Här jäklar ska det dämpas buss
Beställde igår och idag dök det upp. snacka om snabb leveransHazze!!!! Var är din projekttråd om din bay????
Det kommer när den kommer hem från lack. Tyvärr har lacken dragit ut lite på tiden men hoppas kunna få hem den i början av nästa år. Men grejerna till den börjar trilla in här hemma så det e bara och bygga när den kommer hem 
Är dom inte minus jordade? Kanske inte spelar någon roll, vad vet jag
Pucko ! Plusjordade menar du väl.. och jo det spelar roll men det går att vända tror jag, vad vet jag..
Snygga mätare vilket som !
Själv så köpte jag svetsgas till min buss..

svets gas är ett bra köp, om man är i behov av det 
50 split skrev:Är dom inte minus jordade? Kanske inte spelar någon roll, vad vet jag
Pucko ! Plusjordade menar du väl.. och jo det spelar roll men det går att vända tror jag, vad vet jag..
Snygga mätare vilket som !
Själv så köpte jag svetsgas till min buss..
![]()
Det var ju självklart det jag menade.....
För om chassiet i mätaren är PLUS jordat, och man monterar det i en minusjordad folkvagn, bör det väl bli någon konflikt då?
Själv har jag alltid ratat engelska el grejjor på marknader osv pga lucas.... 
hjul klapp 
Idag fick jag en Weber 48. Om jag letar på en till och renoverar upp dem borde det väl gå att få bra snurr i en skapligt seriös folkamotor?
Bara för att det dröjer med bygget på panelen kan man börja samla grejer och planera lite innan. 
Troligen var det nya däck i dimension 6.40-15 6pr till min typ27/1956. De som kasserades pga sprickor var från 1985. En av orsakerna till sprickor var att två av ventilerna hade spruckit sönder vid hålet i fälgen och luften hade gått ur däcken och stått tomma en längre tid.
Köpte 46 st handukar från IKEA. 40st är små 30x40cm för 3kr/st alltid bra att ha tänkte jag. samt lite lakan för att täcka över den nylackade karossen :-)
För nått år sedan sålde ikea ut massa handdukar för 2:-/st.
Perfekt tänkte jag köpte 10st så man skulle ha ett tag.
Tog väl 2-3 gargepass så var handdukarna slut 
Varför handlade man inte på sig en massa.
3:- är inte heller farligt så får köpa ett lager nästa gång man har vägarna förbi.
För gamla uttvättade t-shirtar funkar absolut inte lika bra
Här kommer bilder på soffan jag hämtade i Hagfors igår. Precis som jag trodde fanns det mer prylar att fynda här. Inga stora prylar, bara småsaker, men ändå.

Är det ett 67:a sidodörrshandtag?
De brukar väl va lite jobbiga att få tag i eller?
Domhär är på väg hem till mej från UK...

Är det ett 67:a sidodörrshandtag?
De brukar väl va lite jobbiga att få tag i eller?
Driver du med mej?
Eh...nej
67 var oyo även här om jag inte minns fel
Om du menar det vita i plast, så hör det till en framdörr före -65. Om du menar lastdörrshandtaget, det kromade yttre...så kommer det från en 62:a buss.
Då såg ja fel 
Start motor, soppa slang, motor kuddar, stötstångsrör och sänknings satser hemma i dag

Sidor Föregående 1 … 20 21 22 23 24 … 87 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad köpte du senast till din luftkylda bil?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.