Efter att idag suttit i telefonkonferens med min termosrådgivare så har nu en renoveringsplan tagits fram. Vi siktar på älgjakten
j:son, Har inte fått något mail.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Barndoor 1953
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Efter att idag suttit i telefonkonferens med min termosrådgivare så har nu en renoveringsplan tagits fram. Vi siktar på älgjakten
j:son, Har inte fått något mail.
Älgjakten i år avslutas med en Barndoorfest på Bad Camber den 16e Juli 2011.......

Ojj då fick vi helt plötsligt väldans tight tidsram....
Men, vad är det dom säger, allt går utom små barn, visst erik! 
Allt går!
GuVWa fick ju hem ett split-objekt på Torsdagen före Norrtäljeträffen 2010. Han visste att den var på väg hem och hade förberett med nya bromsar och en fungerande motor, däck o fälg, mm, Så på Torsdag och fredag kväll efter jobbet tokmekade vi "några" timmar för att sedan åka till träffen på Lördagmorgon 
Allt går!
GuVWa fick ju hem ett split-objekt på Torsdagen före Norrtäljeträffen 2010. Han visste att den var på väg hem och hade förberett med nya bromsar och en fungerande motor, däck o fälg, mm, Så på Torsdag och fredag kväll efter jobbet tokmekade vi "några" timmar för att sedan åka till träffen på Lördagmorgon
vilken var det? det var ju typ bara fyra splitar där 2010
Nej jag har massor av urmakarjobb som inte heller går än 
Oj oj oj JULI, undrar om det ens är barmark då 
Har precis konstaterat att mellanplåten jag köpte förra helgen blev lite fel. Var till en 56-59. Men så går det när man inte läst på tillräckligt och inte riktigt vet vad man ska ha.
Bara att bygga om och flytta låsnäsan så blir det bra.
Barndoor51 skrev:Allt går!
GuVWa fick ju hem ett split-objekt på Torsdagen före Norrtäljeträffen 2010. Han visste att den var på väg hem och hade förberett med nya bromsar och en fungerande motor, däck o fälg, mm, Så på Torsdag och fredag kväll efter jobbet tokmekade vi "några" timmar för att sedan åka till träffen på Lördagmorgonvilken var det? det var ju typ bara fyra splitar där 2010
Jajustja! Jag glömde ju svara. Det var väl den enda splitbaggen som var där.
Har precis konstaterat att mellanplåten jag köpte förra helgen blev lite fel. Var till en 56-59. Men så går det när man inte läst på tillräckligt och inte riktigt vet vad man ska ha.
Bara att bygga om och flytta låsnäsan så blir det bra.
Vi är många här som kan supporta om det dyker upp konstigheter.
Det finns alltid någon som vet.
Det är tur att det finns andra galningar att rådfråga 
Hur går det med denna Bd vagnen då?
håller med ovanstående.. 
Ja, vad händer? Slipas, kapas, svetsas det eller kanske nylackad och bara lite luftning av bromsar kvar?
Renovering pågår!! Sist vi pratade var det någon vägg som skulle få nya stockar. Han har alltså skaffat ett nytt objekt. Mao, bd'n vilar.
Och nu då? Mer än 2 år senare? 
Tyvärr måste jag väl erkänna att det inte hänt särskilt mycket mer än att den fått flytta hem till gården och inte längre står hos en kompis. All renoveringsiver läggs på huset. Det var betydligt mer att göra än planerat.
Kul med uppdatering iaf 
Lite skönt med svar.. tre år senare!
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Barndoor 1953
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.