1

Hej! Har nån här varit på bugrun classic på tierp?
Skulle vara intressant med vad ni tyckte om det, tänkte kanske själv åka dit 2012.

2

Jag var där!
Var riktigt bra för att vara det första. Prio är ju Dragrace men det var även väldigt mycket bilar på utställningen!
Kan det bara komma ännu mer bilar så blir det riktigt bra, synd bara att det inte är flera dagar.

Mera känd som jb...

3

Ok, tackar
snabbt svarat Default/yikes

4

Skulle tro att rätt många på det här forumet var där  ICQ/ab
Vi var där, och ska med all säkerhet dit till sommaren också. Då kanske vi kommer i 3 bilar om allt går som tänkt.
Min Variant -65, yngsta grabben Patrik i sin svarta typ 1 -65 och äldsta grabben "Bumbi" i sin nyinköpta typ 1 -65. Årsmodellerna är bara en tillfällighet  ICQ/ag

Det var min första VW träff, tyckte det var riktigt givande. Blir garanterat bättre andra året. Grymt varmt var det också, fick solsting  ICQ/ac
Kunde kanske ha varit bättre uppstyrt med uppställningen av bilarna så det inte blev så uppradat, men det är ju inte så lätt, och inte så noga heller.
Som JBlom skrev så är ju dragracingen det primära för de flesta, men inte för mig. Jag vill se alla bilar.

Typ 3 Variant -65

5

Hur många bilar brukar det komma dit?

6

Var det inte runt 400 luftkylda förra året? Eller kommer jag ihåg fel?

Typ 3 Variant -65

7 Senaste redigerad av johan_l (2011-12-28 21:07:31)

Brukar går nog inte att säga då det bara varit en gång. Jag tror det blir fler i Tierp och färre på mantorp...

Edit, altså att Tierp växer, mantorp lär vara större ett bra tag till...

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

8

JBlom skrev:

Jag var där!
Var riktigt bra för att vara det första. Prio är ju Dragrace men det var även väldigt mycket bilar på utställningen!
Kan det bara komma ännu mer bilar så blir det riktigt bra, synd bara att det inte är flera dagar.

Vi ifrån Norrköping åkte upp campade på Fredagen, -dragracing/utställning/träff var på Lördag och man fick campa till Söndag...
Så det är ingen "1 dagars träff" ;-)

9

Vi blir nog ett gäng från sundsvall i år igen ICQ/ab var en riktigt bra träff i fjol !

VW HusBuss -64 | VW Buggy -67 | VW 2176cc Oval -56

10 Senaste redigerad av Spaan (2011-12-29 10:02:05)

Ifrån Söderhamn kommer vi troligen vara två som åker ner. Hänger nog på familjen Turri och självklart om några andra vill ansluta.
Annars ser jag fram emot det. Missade iår pga bubblan inte gick som den skulle, men nästa år ska det inte vara några ursäkter.

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019

11

Är det några som ska åka från stockholms området dit nästa år? Då kanske jag kan åka med med min bil ICQ/ab

12

Bugrun classic i Tierp 4 Augusti 2012 ICQ/ag
Man MÅSTE bara planera in en resa redan NU.
Hörde av dom som var där att det var kanon.

Varför Stockholm? Ligger ju så ocentralt!