Varje dag avslutas med att gå igenom ett gäng olika annonssajter. Kanske inte lika noggrannt som 25hp men en stund eller två. En kväll för ett par år sedan hittade jag den här en sekund efter att den hade postats och två sekunder senare hade jag köpt ett mer eller mindre tomt skal. 
Bondens pappa hade dött och nu skulle sonen städa. Skrotkillen tyckte det var dumt att mosa en sådan gammal buss. Du anar inte vilka tokskallar det finns. Den här går att sälja, jag lovar ;-). Bonden trodde inte en sekund på det här men sa till skrotkillen att det var ok och om den verkligen gick att sälja skulle han dela pengarna med honom.

Grabbarna som hjälpte till med traktorn ville inte ha stålar…. de hade lovat grannbonden att hjälpa honom… Hur ofta stöter man på det?

Två år senare har en hel del delar bytts/köpts/hittats/fåtts och en hel hög grönt inköpts. Förutom det har inte så väldigt mycket hänt. Det går inte fort men å andra sidan är det ju det jag tycker är roligt. Det här kommer att ta tid så uppdateringar... kommer inte att komma varje vecka.
Om någon vet var det finns ett vrak med den här plåten framför och mellan sätena (runda, tidiga med värmeknapparna vid golvet, inte den senare lite kantigare, kolla på bilderna från barndoor.dk här nedanför så kanske det blir tydligare.... jag behöver den vänstra..) så kan jag säg att jag kan åka _långt_ för att hämta. Gerson gör den inte. Tror iofs man kan göra en utav ett par säten om originalet inte står att finna. 

Demian... nog är det så att du skulle kunna hålla liv i trådskapandet någon dag till eller så?
!
Härlig! Planer? Vi hade tur som hade kvar den där mittsektionen