Fantastisk....
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Splittbussen "Danskan"
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fantastisk....
Oj vad bra det blir!
Vackert!! 
oj snacka starkt jobbat, och färg valet var helt rätt
-Supernajs!
Ujujuj, det måste du/nu va nöjd/a med!!!
Grymt jobbat göran. får komma förbi någon gång och titta på den.
Tack för alla trevliga svar!
Kom precis hem från verkstan, körde 2 timmars kvällsmek då tjejen är på personalfest.
Men nu har vi ju ytterligare en splittbuss i garaget då Joel har en 61a där nu.
Så det är svårt att slita sig därifrån.
Mvh
Göran
Najs, mycke snyggt

Mycket trevliga färger
... måste kännas härligt efter allt jobb och alla timmar...!! Hoppas få se den live någon gång! 
Superdupernice!
jäklar vad trevlig färgkombo!! sjukt fint!!!!bra jobbat
Snyggt jobbat! 
Ja det är som man blir tårögd ! Vilken skillnad på för & efter bilderna !
& vilken färgkombo.. en riktig chokladpralin med split.. 

Grymt bra jobbat!
Mycket bra jobbat!
Ser väl okej ut. 
Blygsam som vanligt
haka på göran-trenden nu då , riktigt snyggt ,och kommer bli snyggare när den står färdig. 
Supersnygg, bra jobbat
Jag ställer mig i ledet och säger "bra jobbat" Före och efterbilder är alltid lika roliga att se.
Godkväll
Stort tack för all positiv feedback från er.
Hade ju en tråd om hur jag och Henke började sy om mina säten till Danskan men nu för jag över den infon i denna tråden istället. Så har man det samlat 
Detta var i våras. Har tyvärr inte hänt så mycket mer, men nu när Danskan snart är färdig lackad får vi ta tag i detta igen.
Så nu börjar det:
Då vi sydde säten till Henriks pickis, så var det nu äntligen dags att börja med mina säten till bussen. Material innhandlades från bla Nevotex och Top and Trim i Helsingborg.
Så idag var det dags att börja. Svinkallt, grått och trist ute - så det var ju helt perfekt.
Då var det bara att köra igång

Sätet från början:

Vi började med att göra mallar av det gamla sätet, som syddes ihop i delar. Tjäder gjorde vi också egen. Frammåt 18-tiden så hade vi börjat att sy ihop de olika styckena till ovandelen av förarsätet. Men sedan bröt vi då det började kurra i magen.

Förarsätet är till 95% klart och vi har börjat med passagerarsätet. Hänt lite mer sedan bilden ovan togs
Då jag nu fick dörrsidor mm från V-Dub så har jag för att kunna göra mallar av de som jag saknade till Danskan. Och dessa ska ju givetvis kläs också.
Mvh
Göran
satan vad fint. det trodde man inte när man såg den för ett år sen. 
Helt otroligt vilket jobb !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jättebra jobbat, imponerande! Måste vara skönt att titta på före å efter bilderna 
Bara det roliga kvar.... 
Mycket man missar när man inte kollar alla kategorier.. Man börjar väl bli för gammal eller nåt 
Men vilket jobb, fantastisk buss du har gjort, göran! Den vill jag se i rullning till sommaren!
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Splittbussen "Danskan"
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.