Jag har för mig att det ska finnas rep plåt till lastrumsdörrar. Bara nedre delen. Vet någon om dessa finns att köpa i Sverige?

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ2: Splitbuss » Rep.plåt nedre del lastrumsdörr
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jag har för mig att det ska finnas rep plåt till lastrumsdörrar. Bara nedre delen. Vet någon om dessa finns att köpa i Sverige?

Up yours har väl?
Vetterackarn och de går ju knappt att nå på telefon....
Mr. T, har du hittat panelen där än??
neee...inte letat heller. Tror skarpt på att de försvann i flytten. Kan inte förstå var de tagit vägen.
Se till å leta då?!
Du kan komma ner o leta om det brinner i knutarna. När du köpte min inredning så upplyste jag om att panelerna fanns men att jag inte kunde hitta dem. Du fick några kurvhandtag som plåster på såren ifall den inte dök upp. Remember?
Det brinner inte i knutarna men jag vill fortfarande ha panelen
Nedre delen av lastdörr finns hos Up North, köpte i våras och de var helt ok passform på.
Bytte du båda yttre och inre? Klurigt eller bara att kapa rakt av?
Jag hade nog bytt den yttre först, behållt den inre för inpassning, sen bytt den med.
När vi ändå är inne på lastdörrstemat. Är det någon som kan ta bredden på båda dörrarna längst ner samt måttet ett mått uppifrån och ner? Skulle underlätta enormt när jag ska fixa mina...
//Elias
jag gjorde min dörrar 762mm från underkant midje listen,bulan, till ytter skinnets utsidas slut, det var vad jag kom fram till när jag mätte mina rostiga dörrar, stämde bra för mig iaf men sen bror det på vad tröskeln ligger ochså. 
Tack Tommy! får mäta och se hur det blir!
Vill bara ge ett litet tips. När jag lagade min crewcabs sidodörr använde överändan ifrån en annan dörr med ruta, funkade bra som nederkant i kombination med lite slät plåt blev det en bra "ekonomiplåt"
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ2: Splitbuss » Rep.plåt nedre del lastrumsdörr
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.