http://www.blocket.se/jonkoping/TVR_Vix … =6&w=3
Hittade en TVR med Gas Burners!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara

Precis kikat lite på brors nya JayCee 51.5:er - Sjukt fina
Nja, det var väl inte riktigt likt 
Ahh ett kapell för en trehunka hade jag tjackat direkt! Om du ser ngt mer till salu, får du gärna tipsa. Problemet i det fallet är väl mest att jag inte sitter så ofta framför datorn att jag ser det med ens, men tipsa kan man ändå alltid göra!
Amerikanen skicka paketet med fraktbåt (trodde han) men det anländer till Kastrup imorron.
Då får man skruva ihop sin DH i rappet... 
Kollar på tv4 sport ; racebuss 
Grillar pizza. 
Uppdatera min webbsida 
Skriver här... 
kollar på nascar på spanska
ja det är ju daytona ff 
sitter på scandic i borlänge me en kall öl!:)
Sitter där på tisdag kväll och övriga veckan i Gävle. 2 av Sveriges VW städer 
Jag köpte mig en arbetsbänk, som visade sig vara dalhems gamla kassadisk.
Lite kul dekaler på den. Mycket vw delar som gått över den bänken 
Framsidan med alla kul dekaler.
Snygg bänk Johan
!
Någon som har ett gammalt bussprojekt att skänka bort? Big brother har börjat så jag har 100 dagar som jag hellre spenderar i garaget...
lisswandt skrev:sitter på scandic i borlänge me en kall öl!:)
dä gör ja nog mä.ska va i borlänge hela veckan:)
Precis kollat klart på en standard-action, the Mechanic.
Lite underhållande .. 
Hänger i Lake Geneva, Wisconsin. Har just bälgat GT och Whisky Sour. Kallt som i Novosibirsk men varma och glada människor! 
Mohawk skrev:lisswandt skrev:sitter på scandic i borlänge me en kall öl!:)
dä gör ja nog mä.ska va i borlänge hela veckan:)
Läge för garagebesök ikväll då Mohawk och lisswandt 
0765846670 om det blir aktuellt med ett besök 
Det är säkert 
Hänger i Lake Geneva, Wisconsin. Har just bälgat GT och Whisky Sour. Kallt som i Novosibirsk men varma och glada människor!
Inte nå sotis Jonas 
Det är säkert 
Är fan ta mej, blivit sjuk, har planlagt sedan November at skulle på cafe och äta med et par kompisar, for deretter at se 1/8 finale Fck- Chelsea i champions league 
Är fan ta mej, blivit sjuk, har planlagt sedan November at skulle på cafe och äta med et par kompisar, for deretter at se 1/8 finale Fck- Chelsea i champions league
Otur, Lars. Kom det nåt paket?
Idag har jag delvis kollat upp ett gammalt tips. Tanken var att jag skulle leta upp en plats/gård för att veta var det var o dra dit framåt vårkanten. Jag träffade en gubbe på en marknad som sade sej ha en lada full med grejor o ca 20 hela bilar av vw, "en av varje viktig modell 53-75" som han sa. Jag börjar ju undra nu om det bara var bubbla eller det var kanske mer. Han sade sej ha skrotat ett antal 50-tals bilar o 3 st ghior på 70-talet, och delarna från dessa skulle finnas inrymt i ladan.
Hmmm...den gården jag hittade på aktuell adress, kan inte rymma allt det. Jag ser fram emot våren. 
Sitter och går genom bilder på mobilen och hittade några intressanta sen ett par år tillbaka... var ute och gick i Oslo och fick syn på en kreativ reparation av en liten elbil eller mopedbil eller va de nu är...

hamsedk skrev:Är fan ta mej, blivit sjuk, har planlagt sedan November at skulle på cafe och äta med et par kompisar, for deretter at se 1/8 finale Fck- Chelsea i champions league
Otur, Lars. Kom det nåt paket?
Dom säger den är der, så mon inte. Men jag skal den vägen forbi, fredag etter job, så har jag kollet det upp, at det är din. Men jag väntar som sagt inget annat...
Precis kollat klart på en standard-action, the Mechanic.
Lite underhållande ..
Fin Variant i början, den skulle man allt vilja ha 
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.