1

Har grävt fram mina gamla PV-ringar som sitter riktigt fint på plåtfälgar i alla bredder. Rostfritt stål i mkt fint skick! Går att få spegelblanka om man orkar putsa som en iller. Inte jättelätta att få tag i, vill du veta hur de ser ut så kolla på The Bay Café-bussen här på forumets projekttråd.

Pris: 750:-, köparen hämtar upp eller betalar frakten.

/Robert, 0708-240390

Mot Hessisch 2017!

2

Prisnivån inte bra? Då sänker jag till 750:- MED frakt. Bud kan också lämnas för den som är sugen så får vi se om vi kan komma överens.  ICQ/ab

Mot Hessisch 2017!

3

14 tums?

Blank  Typ1 -59.
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld

4

Kan då inflika att de bara gjordes i 15 o 16 tums utförande.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

5

Tack 25hp! Mina är 15"... Kom o köp.  ICQ/ab

Mot Hessisch 2017!

6

Bäste vän Koolman..tror nog att dom är lite för dyra... ICQ/ad

7

X2

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt

8

Bud, bästa vänner och spekulanter, bud!  ICQ/ab

Mot Hessisch 2017!

9 Senaste redigerad av Bonneville (2011-02-24 10:30:35)

En hint om pris  ICQ/ac http://www.blocket.se/kalmar/Snobbringa … amp;last=1

10

UPP! Nu 100 kr/st och givetvis dyrare vid långsam affär! Alltså: 400:- plus frakt, säljes ej separat. Feta till dina fälgar på rodden, bubblan, bussen eller vad-du-nu-har. Vid riktigt smidig affär kan någon frän klibba ingå.  ICQ/ag

Mot Hessisch 2017!

11

Robert K skrev:

UPP! Nu 100 kr/st och givetvis dyrare vid långsam affär! Alltså: 400:- plus frakt, säljes ej separat. Feta till dina fälgar på rodden, bubblan, bussen eller vad-du-nu-har. Vid riktigt smidig affär kan någon frän klibba ingå.  ICQ/ag

I så fall slår jag gärna till ICQ/ab Ringer eller messar dig nu...

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

12

Mats W skrev:
Robert K skrev:

Hur vågar du...? Robbans klibba är inte att leka med.  För övrigt känd för att vara en slemmig typ ICQ/ae

13

Very sick stickers  Default/lol

14

JockeB skrev:
Mats W skrev:
Robert K skrev:

Hur vågar du...? Robbans klibba är inte att leka med.  För övrigt känd för att vara en slemmig typ ICQ/ae

Trodde du fått sneda ögon vi det här laget, Jocke! Passa dig! /Hello Kitty  Default/lol

Mot Hessisch 2017!