Yes!
Vilken skön känsla som infunnit sig i kroppen! Idag har jag slitit hårt i garaget. Började med att isolera med 120mm isolering i fönsternischerna som ju annars bara har enkelglas. Jag vill ju hålla ca 10 grader i garaget under vintern och har ingen lust att betala mer än nödvändigt för driften av luftvärmepumpen.

Nu när taket är isolerat och fönstren likaså så är det en enorm skillnad. Jag gick runt i T-shirt där inne hela dagen. Det tar typ 10 minuter att värma upp det nu och jag är så grymt nöjd.
Sedan kopplade jag ihop tryckluftsvindan i en fast installation tillsammans med en vattenavskiljare. Det tog lite tid att få allt tätt men nu verkar det lira.

Sedan kopplade jag klart all el. Ett trefasuttag åkte upp och kopplades in.

Sedan kopplade jag in uttagen över arbetsbänkarna. Nu glädjer det mig att säga att det enda lilla som är kvar är att hitta rätt tätningslist till en av dörrarna. Därefter tänker jag börja svetsa barndoor!!! 
och jag som tycker 9 uttag e lite i garaget.. iofs lyft elhyvel pelarborr bandsåg bandputs kompressor skall ha sitt..sen vill jag inte ha så långt med sladdar till svetsar..+ lite för kommande...blir nog något till