1

Handlade mig en 1303a förra helgen som ja ska hämta i dag!Ska ha komplett motor och kanske låda om ja orka!Vet inte hur komplett den är direkt förövrigt Men dom körde den innan fjäderbenen brast på mitten båda sidor!Är det något spec ni grabbar söker så skrik till innan den hamna på tippen.Tror skrämarna är vettiga på den tex!

Mvh Olle!

3 spline gangsta!

2

En orange -74:a som står i Nybygget utanför Klippan i Skåne...  ICQ/ab

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

Är dörrarna bra och utan rost? Är höger dörrklädsel svart och utan hål? I så fall är jag intresserad av dörrarna.

Om stötfångarna är raka och rostfria så kan jag även vara intresserad av dem.

Är den stora plastbiten som sitter på vänster sida av förarstolen hel? Då köper jag den.

Har du några bilder?

/Anders

1303S 1974
Samt Mazda MX5, Smart ED, Husqvarna & Monarscoot

4

Visst fasen vart de den folkan,Hur visste du detta? 25 hpmannen?Kanske det var du som var där i går och försökte köpa den fast annonsen vart borttagen som kvälll som den kom ut typ?haha!Motorn går fint alla fall 10tusen mil slog den nyss om till!Och Milstream ja ska kika upp om själva bilen är något av värde och kika om delarna du söker finns där och är hela!

mvh ICQ/af

3 spline gangsta!

5

Vad vill du ha för motorn?

6 Senaste redigerad av 25hpman (2011-12-11 21:03:58)

Jag frågade om den var såld, för annonsen var borta. Den har stått på samma ställe i ett par år nu, så det var ingen nyhet när den blev till salu. Jag var upp i skogen en km bort o titta på en splittpickis, o körde ändå dörrarna förbi.

Varje gång en bubbla har gått ytterligare 10.000 mil slår mätaren om. För vilken gång i ordningen tror du det var nu då?  ICQ/ad

7

Mmm plittpickis nu pratar vi ICQ/ab Ahh men seriöst den är spårad bak åt i tiden för det är så få ägare Men strunt samma hur långt den har gott för den gick ganska fint och kände på axial spelet och de kändes helt okej Default/smile  ICQ/ab

Kikade på dörrarna i kväll och visst dom är inte nya ska du ha i prima skick så får du leta vidare i botten av dörrarna där man klämmer fast listen vart dom dåliga men fullt upplagningsbara utan mycket jobb och dörr sidorna var det inga hål i men på förasidan så va fickan där man har lite prylar lökig spruckit typ.äger ingen kamera men ska offra mig och leta upp en som kan fota åt mig

3 spline gangsta!

8

Axialspelet kollar du när motorn inte sitter i bilen, annars gör koppling o låda det svårt för dej att känna nåt glapp.

9

Va splitpickisen nåt o ha då?

Ät gul snö, det kan vara öl.

10

Oh nej.

11

bild??

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

12

25hpman skrev:

Axialspelet kollar du när motorn inte sitter i bilen, annars gör koppling o låda det svårt för dej att känna nåt glapp.

ligger urtraplagret så hårt på solfjädern så man inte känner spelet så har man mer beskymmer...

a rainy day in the bus is better than a good day in the office
63 splitbuss 74 bay/porsche dh