i will be travelling from england to gunnarn in march 2012, does anyone need anything form england to sweden i have a empty car trailer from uk
thanks carl
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Tjänster & jobb » england to gunnarn with a trailer
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
i will be travelling from england to gunnarn in march 2012, does anyone need anything form england to sweden i have a empty car trailer from uk
thanks carl
Why are U going to Gunnarn???? Its not the biggest place on earth 
my family live near there so i have to collect my vehicle so i have transport available on the way there for anyone buying a vehicle from england or netherlands!!
thanks carl
Carl; you don't happen to know anyone or anywhere where there's mosquito nets for louvred westfalia windows for sale in the UK? Thought I could put in an order of two of those and a child's cot from JustKampers, but they only sell the complete window, I only need the framed net.
Kee: I think the frakt would not be så expensive på a mosquito net. 
Nej, men idén uppkom efter diskussionen om att JK inte skickade sina barnsängar. Nu när man fick erbjudandet kanske man kunde slänga med ett par myggnät också. De är ju rätt stora, även om de är platta och lätta. Du kan se det som att jag tänkte högt här på forumet. Jag får väl omformulera frågan som "var kan man köpa kompletta westymyggnät?". Nöjd?
Sen måste jag nog ändra mig och tycka att de barnsägnar som säljs i tex USA ser rejälare och bättre ut. Ska nog lägga in en beställning snart, men den som kan sälja både och har en kund i mig! 
Mjaa, jag tänker snarare att näten bör ju gå rulla ihop, och att han förmodligen, FÖRMODLIGEN kör inlandet, eftersom gunnarn är vid storuman som ligger efter E45. Å du bor ju kring E 4/ E18 /E20 och det bör bli rätt dyra nät att skicka han förbi sthlms området. Räknar han dessutom omvägen i mil (såsom fika/träffar etc) så bör det bli hellvettes dyr frakt, gissar jag
Men, plåt och skrymme saker kan ju vara affär att frakta med denna herre.
Näten sitter i ramar och går mig veterligen inte att rulla ihop, men skit samma saken är överstökad nu. Och jag undrade främst om han visste av någon som sålde dessa tingestar i första hand, i andra hand om han isf kunde ta dem med sig. Erbjudandet gällde ju "England-Sverige" ganska odefinierat eller hur? Kan ju vara likaledes lång "omväg" att hämta plåt från en firma på andra sidan den Engländska ön som att svänga förbi mig, eller någon jag känner. Men det är klart vill du syna min logik i sömmarna kommer du nog hinna bli både gråhårig och galen innan du är klar... Men du kanske bara ville höra en dåres försvarstal? 
Men du kanske bara ville höra en dåres försvarstal?
That´s bang on target, pal!
iofs åker man väl troligast e4 oavsett vart i norra delarna man ska? går betydligt fortare. har stuga i hoting och nån gång har vi åkt inlandet upp. tog 2 timmar längre på 54 mil.
any one need anything???
i will be doing this trip in late feb early march
Om inte killen nu kan svenska så kan det nog uppfattas lite respektlöst att skriva så i hans tråd.
If this Guy dont understand swedish. Think its best to use his native language in this thread.
Personally I just assume that the person outside of the discussion doesn't mind which language the stuff that doesn't regard him is written in. I don't see it as lack of respect. I've mailed Carl about my errand and we've finished that discussion long ago. If by any circumstance, Carl is offended by our use of Swedish for the off topic nonsense in this thread I beg humbly of his pardon for my behalf of the Swedish written posts in this thread!
This is always a problem, not only on the net but in real life situations as well. If I talk to a swedish person in a matter that doesn't regard everyone present I preferably use Swedish since I'm more fluent in it and it is easier for me. In odd situations you could have a discussion in English that initially involves the non-Swedish person but the turns to become a two person discussion between two Swedish persons and it just feels silly to speak in English. If this is wrong, then I've got some new stuff to learn about life and I'll take that criticism to better mysefl.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Tjänster & jobb » england to gunnarn with a trailer
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.