Tackar för kul info 
Som nyrenoverat! 
Ali G
Du måste redigera posterna och klicka på Skicka svar... igen nu förtiden förannars ser vi inte bilderna ochså blir det lätt dubbelposter som du får ta bort men dom jobbar på det felet
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Wow vilket häftigt projekt. Bra jobbat!
/Daniel
Vad var det för typ av stötisar som dom tillverkade?
Jag har en huv, två skärmar och en framstötis till typ 1, men vad de skall efterlikna vet jag ej, dom är dock fula som stryk, men balla...
Var original bilarna i glasfiber också, eller var dom i metall?
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Ingen bild just nu, men jag kan säga att detta är helt annars än vanliga typ 1.
Jag undrar just vad för typ av dubbelförgasare jag har. Helt omärkta, så det kanske kan vara orkan. Vet du om dom tillverkades i Södertälje? Av weda industrier?
Hur var den riktiga enzmannkarossen, plast eller metall?
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Även de "fabriksbyggda" Enzmann-bilarna var i plast. I det här blogginlägget så finns bilder från fabriken där man ser en obehandlad kaross http://luftkyld.blogspot.se/2011/02/enzmann-506.html
Den här bilen är en riktig goding men en helt underbar historia - en kulturinsats!
Instagram: Luftkyld
I garaget:
Porsche 356C - inte helt original
RPB GT - liten och tuff
Mina dubbelgasare hittar du på min blogg.
Intressant att även originalet var glasfiber! :-)
Tel 07noll357185ett