en 3 tum kortad framvagn bytes mot en som är 4tum kortad efter som de tar i skärmkanterna när man åker lågt:P
kom med förslag
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Bytes: framvagn
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
en 3 tum kortad framvagn bytes mot en som är 4tum kortad efter som de tar i skärmkanterna när man åker lågt:P
kom med förslag

è den möjligen till salu så är jag intresserad 
Fan att du inte annonserade en vecka tidigare. Byggde just en 3" för att ha dämpare i år. Har 5" styvt nu.
Lifv: nja beror på om ja får tag i en annan i såfall.
Ika: typiskt:P
Lifv: nja beror på om ja får tag i en annan i såfall.
Ika: typiskt:P
Hör gärna av dig om du får tag i rätt f-vangn för dig... räkna den som såld då...maila gärna isåfall 
de gör ja.
är din 3" stome gjord för att monteras med dropade spindlar eller utan droppade, dvs hur är justerarna satta?
Jag kan kapa ned en jättefin orginalstome till den bredden om du vill ha det, dvs 4" har även sänksatser liggandes så du skulle kunna få bestämma läget på dem.
4" då går det ju inte å ha dämpartorn mig veterligen dock.
det går att åka med droppade men det blir lågt jag har gjort de iaf men de går inte höja den mer än va de är nu och då har man ca 2-3 markfrigång.
dom sitter rakmonterade.
dämpartorn vill ja inte ha endå:P
Helt klart intresserad av att göra jobbet om du är, intresserad av att byta.
Vill du ha orginalhöjd eller vill du ha den sänkt?
ska fundera lite på hur ja vill ha de.
tack för erbjudandet så länge.
Annars så kan jag om du vill skicka ned en orginalstome med 2st nya sänksatser brevid å så kan jag köpa din stome?
Tänkte om du inte ville åka runt med nått som någonannan svetsat.
Funderat?
är en polare som säger han vill ha framvagnen. så ja ska kika lite på om ja kan få tag i en ny producerad.
Annars så finns det pengar emellan om du vill det, jag söker verkligen efter en 3" kortad.
fortfarande intresserad om det inte redan är sålt eller bytt.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Bytes: framvagn
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.