Super.
Kommer Hilti? I så fall är Pia på...
,kan bli ett möte ingen glömmer...
late,
in love,
and a little drunk..
Vad händer med Iban och swift?
Mycket julkort för tillfället så webbuppdateringarna hinnes inte med
Det kommer snart 
Vinn en exklusiv vippbiljett till dig och din luftkylda bil.
Hur? Bli först med att ta ett kort på min Tiguan (Har ni tur är den lite renare då) med Fanfestklistemärken på någonstans utanför Varbergs kommun. Klistra in bilden på Fanfest Facebook eller Fanfesttråden på boxerville. Skriv var bilden togs och klockslag.

Vinn en exklusiv vippbiljett till dig och din luftkylda bil.
Hur? Bli först med att ta ett kort på min Tiguan (Har ni tur är den lite renare då) med Fanfestklistemärken på någonstans utanför Varbergs kommun. Klistra in bilden på Fanfest Facebook eller Fanfesttråden på boxerville. Skriv var bilden togs och klockslag.
Det måste vara lätt att ta ett foto på den bilen
Gärna ett ansikts bild i kö bildning som är mycket fränare
//// Micke
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke
Nu är www.fanfest.se uppdaterad för betalande utanför Sveriges gränser.
Lycka till med träffen Mohawk & Co.
Mvh T
Kalas! Svenska träffar GO! 
Några Göteborgare var ju uppe i Tuna-Hästberg i somras. Samma som vann poängpromenaden faktiskt. Nå, Jonas & Co - hur många dalmasar kommer till västra Götaland? 
Några Göteborgare var ju uppe i Tuna-Hästberg i somras. Samma som vann poängpromenaden faktiskt. Nå, Jonas & Co - hur många dalmasar kommer till västra Götaland?
Om Gud och Cafébussen vill så är åtminstone jag inblandad!
- hur många dalmasar kommer till västra Götaland?
Det blir som vanligt bestämt dom sista dagarna innan träffen 
Som tidigare skrivet är ju alla välkommna MEN då träffytan är begränsad kanske inte alla får plats att campa (eller köra in sin vw) på området.
Men det finns ju http://www.borascamping.com/ några hundra meter från träffen.
P-I
P-i kan du skicka ett pm med ditt tel.nr. Mvh lars
Som tidigare skrivet är ju alla välkommna MEN då träffytan är begränsad kanske inte alla får plats att campa (eller köra in sin vw) på området.
Men det finns ju http://www.borascamping.com/ några hundra meter från träffen.P-I
Boka minst en bil plats till mig ev 2 .
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Vi kan inte ta upp bokningar utan att man anmäler sig med inbetalning enligt upplägget på vår hemsida. Detta pga att det ramlar in rätt anmälningar hela tiden
Detta gäller även de som har tänkt sig att sälja lite prylar på träffen. Säljområdet är mycket begränsat så där är det först till kvarn som gäller.
Skall ni vara garanterade plats med både bil och camping på området rekomenderar vi att ni anmäler er snarast. campingplatser kommer att vara väldigt begränsade. Campingplats finns endast några 100meter bort med både stugor och plats för tält. Även där måste man anmäla sig. Anmälan till campingplatsen gör man själv direkt. Info om det finns på våran hemsida.
Hemsida uppdaterad! Fyra månader kvar och idag har vi fått klart med ytterligare en bra grej, brunchbuffé på söndagen!
7 kraftkarlar från "Munka-Ljungby Luftkühler" anmälda och betalade! Men vi blir troligen fler...... Karavan anordnas från Ängelholm, uppsamling vid AD-centers parkering 06:00 lördag morgon!
Längtar? Svar=Positivt 
Roligt att många nu har börjat att vakna. Lite tidigare än jag trodde folk skulle göra.
Jag och P-I var och mätte upp området och börjar att inse att det lär bli trångt om platserna.
Alla som har bokat har jag en fråga till. Det är bara några som har angivet om de skall sova över på området. Skicka gärna ett pm om ni vill sova på området och om det blir i tält, husvagn eller buss.
4 månader
Shit shit shit bråttom nu ......
Attitude is everything !
Då var det bokat! 
West Coast BugMeet
www.bugmeet.se

Hoppas att det vita Lappmöglet försvinner snabbt
För här skall det vara VW träff med årets party om precis 110 dagar.
Se nu till att inte missa det!
Gå in på www.fanfest.se och boka plats snarast!