1

Hallå!

Söker någon som mot skälig ersättning kan frakta en buss på trailer från Östersund till Borlängetrakten. 073-9847436 / [email protected] Tack på förhand!

"Daddy Cool"

2

Kolla med "opec" tror han ska neråt snart....men jag vet inte om han kör tomt ner...

---  java grün bubbla -66  ---
---  ulmen grün buss -71  ---

3

Tack för tipset... men han ska ha en bil med sig ner.  ICQ/ac

"Daddy Cool"

4

Hej Jonas tyvärr verkar verksamheten upphört då han jag nämnde över telefon ska sälja sin lastbil (biltransportlastbil)..
Har lusläst internet men ej hittat någon annan. Jag har en kontakt som kör maskintrailer över hela landet och ev om han
går tomt går hjula på din pickup. Hur bråttom har du att hämta den / hur bråttom är det för Anders att bli av med den.

Mvh Ch

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

5

opec skrev:

Hej Jonas tyvärr verkar verksamheten upphört då han jag nämnde över telefon ska sälja sin lastbil (biltransportlastbil)..
Har lusläst internet men ej hittat någon annan. Jag har en kontakt som kör maskintrailer över hela landet och ev om han
går tomt går hjula på din pickup. Hur bråttom har du att hämta den / hur bråttom är det för Anders att bli av med den.

Mvh Ch

Hej! Ingen större panik för mig - och jag tror Anders sa att det är OK om den blir kvar ett tag till uppe i Östersund. Ber du snubben kontakta mig, eller hur gör vi? Hur pass ofta kör han? Tack så jättemycket för hjälpen!

"Daddy Cool"

6

Kan kolla med killarna på Scania om du vill

Barndoor Division finns på facebook!
............................................................................................

7

surfinsafari skrev:

Kan kolla med killarna på Scania om du vill

Lasse, det vore kanonschysst!

"Daddy Cool"

8

Han kör då det finns maskiner att hämta. Lastbilen går dygnet runt sen hur ofta han går tomt söderöver vet jag inte men
jag ska höra med honom så fort jag har möjlighet. Ska försöka nu i helgen.

Mvh Ch

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

9

opec skrev:

Han kör då det finns maskiner att hämta. Lastbilen går dygnet runt sen hur ofta han går tomt söderöver vet jag inte men
jag ska höra med honom så fort jag har möjlighet. Ska försöka nu i helgen.

Mvh Ch

Vore toppen! Hade vart skönt att få hem den innan snön kommer - men som sagt, ingen stress. Jag är jättetacksam om det går att styra upp på något sätt. Kolla gärna vad han vill ha för besväret också. Tack!

"Daddy Cool"