26

Patrik B. skrev:
andreas_ferm skrev:

*skrattar* dvs inte världens största ort ICQ/ad

"Storleken har ingen betydelse" säger dom strax efter de säger: "Det är inte jag, det är du" ICQ/ac
Men berätta berätta ,var hittade du den(Swittern)? ICQ/ag 
det är 82,2 mil mellan Fredrika och Linköping och det måste vara inlandet med tanke på skick och inte närmare Strömsund för då hade det varit en Svanberg bakom ratten...
Spännande! berätta berätta.. ICQ/ag  ICQ/ag

"Storleken har ingen betydelse" säger väl bara män med litet organ om jag fattat det rätt ICQ/ad

Bilen har under en stor del av sitt liv rullat i skellefteå om jag kommer ihåg ursprungskontrollpappret (har det inte framför mig). Sen var det inte mer spännande än att jag fann en annons och efter att ha sett bilder kunde jag inte motstå.. Jag trodde först att "Fredrika" var ett kodnamn eftersom säljaren hette Fredrik.  På vägen fram passerade vi Örnsköldsvik, men det var inte långt efter som vi lastade på henne. Så hon har varit under din nos under många herrans år ICQ/ab

27

Har alltid fått höra att jag har en STOOR näsa eller var det mage? Default/hmm  så det är klart att bubblan har kunnat vara under den i alla år.
Stort grattis till fyndet! De cirka 20timmar ni la ner på resan är snabbt intjänade när det kommer till svetsjobb  ICQ/af
En sista gissning:Husum ICQ/ae

28

Patrik, Umeå eller Ö-vik. Med tanke på de nybyggda kåkarna! ICQ/ab

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

29

Hehe spekulationer är kul, och ni är helt rätt ICQ/ab  Alla känner alla "up there" ?  ICQ/ad

30

Hen hallå!!!!

Att säga "ni är helt rätt" är som att säga ni är helt rätt, om man vänder på det, och säger Jönköping eller Örebro.....

Mera exakt var den hämtades ville vi ju veta ICQ/ad  ICQ/ab

Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett

31

Jag och min bror åt frukost klockan nio på statoil i örnsköldsvik (för att inte ens max eller burger king var öppet), en halvtimma senare var vi på plats, är inte det en tillräckligt liten cirkel för att vete exakt vart?  ICQ/ab

32

Patrik hade rätt... DOm har såpass nybyggda kåkar i husum

Tel 07noll357185ett