1

Tog å städade ur inredningen i bilen för ett tag sen å då tamp den här förpackningen ner på golvet.
http://img38.imageshack.us/img38/2255/201110032562.jpg
Är de dumt att prova om dom fortfarande funkar??

2

Vissa åker ju på lika gamla däck så... Men dessa kan ge fler "följdproblem" kanske.. Hehe...

3

Jag vill ha dem, vad kostar de?

4

Kolla i registret vem som ägde bilen 1970... Men det kanske är känsligt att ringa och fråga... Sen kan man ju vara lite misstänksam om det är fläckar på sätena vad som hänt i bilen... ICQ/ag

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

5

kanske går att regumera och återanvända.. ? ICQ/ab

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

6

Bäst före Januari 71..... Ja så stod det förmodligen på JN:s Farsas kådispaket åsså.  ICQ/ab

7

Simon skrev:

Bäst före Januari 71..... Ja så stod det förmodligen på JN:s Farsas kådispaket åsså.  ICQ/ab

ICQ/ag

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

8

Dom låg väl inte i min gamla bil väl? ICQ/ad

9

Nej de va i den andra 55an som ja slaktar..

Regummera?? trär man en ny utanpå då bara?

Ja visa dom för morsan.. Hon fatta först inte va de va för nått.. Ja har 6 syskon ICQ/ag

10

opec skrev:

kanske går att regumera och återanvända.. ? ICQ/ab

Kanske, men tör man ta chancen??? Default/hmm

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

11

och hur fan kom jag in i diskussionen då? det är fan som din far alltid sagt simon. den där jäveln skulle man dragit ur på lakanet istället!  Default/lol

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

12

jn skrev:

och hur fan kom jag in i diskussionen då? det är fan som din far alltid sagt simon. den där jäveln skulle man dragit ur på lakanet istället!  Default/lol

Default/lol

13

Geten skrev:

Nej de va i den andra 55an som ja slaktar..

Regummera?? trär man en ny utanpå då bara?

Ja visa dom för morsan.. Hon fatta först inte va de va för nått.. Ja har 6 syskon ICQ/ag

Default/lol  Default/lol  Default/lol  Default/lol

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.