1,476

michaelth skrev:

väntar med spänning vad som snart kommer ske...

prova att sätta dig på muggen med en tidning tex nya wheels som dök upp i lådan igår ICQ/ag

nä, tog just en 6:a fernet-branca och hoppas att den fixar biffen... ska ju på fest snart så... hee

Typ 1 1960 - Under uppbyggnad

1,477

Fernet är bra mot alla problem...

1,478

koch skrev:

Fernet är bra mot alla problem...

Kan inte mer än hålla med...

Typ 1 1960 - Under uppbyggnad

1,479

Vart i Gefle stad en sväng... stötte en viss Herrman på sin balla militärcykel med ägg på packethållarn !
Hoppas äggen höll ända hem Herrman kul att se dig ! ICQ/ab

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

1,480

michaelth skrev:

prova att sätta dig på muggen med en tidning tex nya wheels som dök upp i lådan igår ICQ/ag

själv skall jag byta däck olja och div filter på båda bruksbilarna nu. ICQ/ac .. blev lite försenat då vi sov till kl 11 ICQ/ad  vet inte varför då jag vaknade till vid kvart över 7.. förmodligen då frun låg kvar.. e ju så mysigt ..

Har du fått wheels, det har inte jag ICQ/am ICQ/ad

Har svetsat fast ett sällbart stödhjul i stål längst bak på traktorsnöslungan så jag kan ha den flytande eftersom våran väg har många upp och nedförsbackar Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

1,481

Letar fälgar .....

1,482

Dricker öl så de står hej om de  ICQ/ab  och i morgon bär de av för ett trevligt vw besök i vislanda med flat4  ICQ/ag

Typ 1 1302s -71
Typ 1 -67 Linkpinscraper
Typ 1 -51 Långtidsprojekt

1,483

Johan W skrev:
michaelth skrev:

själv skall jag byta däck olja och div filter på båda bruksbilarna nu. ICQ/ac .. blev lite försenat då vi sov till kl 11 ICQ/ad  vet inte varför då jag vaknade till vid kvart över 7.. förmodligen då frun låg kvar.. e ju så mysigt ..

Har du fått wheels, det har inte jag ICQ/am ICQ/ad

Har svetsat fast ett sällbart stödhjul i stål längst bak på traktorsnöslungan så jag kan ha den flytande eftersom våran väg har många upp och nedförsbackar Default/hmm

har inte heller fått nya wheels än

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.

1,484

kennykrom skrev:

Letar fälgar .....

Har precis lagt in på 17 " escra
ICQ/ag

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

1,485

Funderar på att blanda en grogg ICQ/ab

typ1 57, 66 typ14 68
Och husvagn 65.

1,486

Väntar på att mitt ex ska dyka upp och hämta dottern.
Lite sur nu att hon lyser med sin frånvaro då hon skulle komma senast kl 19.00 och kl är 23.15.
En besviken dotter i morgon och jag missade festen med jobbarpolarna.
Nu är det inte hela världen men i alla fall. ICQ/ac

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år

1,487

vw raggarn skrev:

Vad är det å fundera över? ICQ/ab

Själv smuttar man på senaste ölen från Innis & gunn! Mums!

Medlem i Halmstad Luftkühlers

1,488

VwGoran skrev:
vw raggarn skrev:

Vad är det å fundera över? ICQ/ab

Själv smuttar man på senaste ölen från Innis & gunn! Mums!

Ja det var inte så mycket att fundera på, gott var det med ICQ/ag

typ1 57, 66 typ14 68
Och husvagn 65.

1,489

Tillbaks ifrån Tenerife ICQ/ac  ICQ/ac

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

1,490

kommit upp ur garaget mejlat lite renov-bilder till kommpis på hans bil

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

1,491

Var pa en grym show om Mexico:s historia i kvall, lika stort som Globen nastan. I morgon blir det kanske ett dyk pa revet utanfor Cozumel.

1,492

Fidde skrev:

Var pa en grym show om Mexico:s historia i kvall, lika stort som Globen nastan. I morgon blir det kanske ett dyk pa revet utanfor Cozumel.

Fantastisk dykning runt Cozumel (världen näst största korallrev efter stora barriärrevet i Australien), själva ön är väl ok, men jag tycker att det är betydligt trevligare i Playa del Carmen på "fastlandet".
Är väldigt avis ICQ/ab

(o\ ! /o)

1,493

Kollat på film med barnen..... Fick dock censurera lite....  Såg en snacksalig herre från sala.... En skäggig Hammerdalsbo..... En snabb folkamäster från gävle.... En plåtguru från gävle....samt en masda herrar till....

1,494

masda herrar? vad tittar du på för skit egentligen?!!  ICQ/ad  (sorry, kunde inte låta bli)  Default/lol

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

1,495

rogga skrev:

Kollat på film med barnen..... Fick dock censurera lite....  Såg en snacksalig herre från sala.... En skäggig Hammerdalsbo..... En snabb folkamäster från gävle.... En plåtguru från gävle....samt en masda herrar till....

Hmmmm, vad var det för otäck rulle?? ICQ/ad

Roger i Sala med KdF "Krankheit durch Freude"

1,496

Bugrun/SCC 2006......

1,497

2006...hmm!
Det råkar inte vara nattetid? med två herrar som läser tyska instruktionsböcker?

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

1,498

Barndoor51 skrev:

2006...hmm!
Det råkar inte vara nattetid? med två herrar som läser tyska instruktionsböcker?

Det här blir ju värre o värre Default/yikes  Default/yikes

1,499

Nä... Det mesta är från dagtid... Lite natt hos Öystein...
Men just Herr kdf var dagtid på bugrun...

1,500

Puh! vilken tuuuur!  ICQ/ae  Default/lol

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet