Diggar också färgvalet hårt. Passar bra med det beiga taket 
stötfångar hornen.. är dom någon standard del, i sådant fall i viket land eller tillbehörs??
Tillbehör, fanns till många olika bilar, tror dom finns i en katalog från Tyska Bil (en firma som sålde mycke std delar o tillbehör).
michaelth skrev:stötfångar hornen.. är dom någon standard del, i sådant fall i viket land eller tillbehörs??
Tillbehör, fanns till många olika bilar, tror dom finns i en katalog från Tyska Bil (en firma som sålde mycke std delar o tillbehör).
Tack för infon, Bengt
!
, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
håller med föregåemde talare (skrivare
)
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Det blir societesbesök ikväll - 25hpman dyker upp i garaget, så ni är välkmona till 17.00 och surra lite om ni vill!
Ser riktigt bra ut, gillar lacken tillsammans med kromet 
Det blir societesbesök ikväll - 25hpman dyker upp i garaget, så ni är välkmona till 17.00 och surra lite om ni vill!
När kommer bilderna från det celebra garage-minglet? 
, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
jävligt fin bil.snyggt jobbat.fick lite tips när ja va mä Curlie till garaget 
underbar bil!
Till salu! 
Till salu!
Pris? 
Idag åkte jag ut och fortsatte lite med soltakaren... monterade bagagehuv, huvlås samt lite annat smått och gott som inte syns men som ändå är nog så viktigt. Tog en bild också, Photoshoppad litegrann med i stort sett "ärlig"

Ser grymt bra ut 
Jävlar så snygg!! kanske skulle behålla mina plåtisar istället för brm
Ser grant ut Jonas!
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
Assball
eller vad det hettar

Attitude is everything !
Den ser supernajs ut !:)

så du behåller den nu mao?
tycks dumt å sälja nu iaf.
så du behåller den nu mao?
tycks dumt å sälja nu iaf.
Ja... det har du fan rätt i! Lite kluven för tillfället. Skulle ju vara trevligt att ta en testrunda när den är klar iaf, sen får man väl se. 
Sälja den....huh, näää! Titta på den under vintern och njut av vetskapen att du har ett skitfin bil till våren.
På nått sätt lirar kulören, formen och det matta helt perfekt på bilderna, fotoschoppade eller inte.
Vad har du för mått på framvagnen? Den ser inte mycket kortad ut, men den är väl fixad på nått sätt. I alla fall sitter hjulen helt perfa.
Angående trummorna: Jag fick inte fatt i gubben med bromstrummorna nått mer, men du lyckades ju lösa det ändå
Erkki
Två tummar upp!
Sälja den....huh, näää! Titta på den under vintern och njut av vetskapen att du har ett skitfin bil till våren.
På nått sätt lirar kulören, formen och det matta helt perfekt på bilderna, fotoschoppade eller inte.Vad har du för mått på framvagnen? Den ser inte mycket kortad ut, men den är väl fixad på nått sätt. I alla fall sitter hjulen helt perfa.
Angående trummorna: Jag fick inte fatt i gubben med bromstrummorna nått mer, men du lyckades ju lösa det ändå
![]()
Erkki
Vi får se, men tack för de fina orden! Framvagnen är en Grubenwerks, kortad 70 mm. Sedan är det Porsche 356-fälgar som Macke har flyttat centrum på för att de ska lira perfekt - för det tycker jag också att de gör! Överlag riktigt nöjd med både fälg- och däckval. Japp, nu är alla 356-trummorna hos farbror smeden som ska försöka fia ärgad aluminium samt lite riktning.
Aha...tyckte väl att det var nått fixat. Det är ganska häftigt när det ligger på gränsen att det är nått gjort.. eller inte. Smart o justera till perfektion med att flytta fälgbanan. Kanske ett gammalt trick men jag har inte tänkt på det innan nu. Öppnar ju lite möjligheter och så man slipper ju en del av skottkärrelooken.
Återigen. skitfina bilder. Jag kan bara pula med picasa och har inte fattat det där med alla funktioner på photoshop, men avundas dem som kan.
Perfekt! hur många hack e den sänkt i bak?