Rejkfantasten skrev:Vi gjorde en (till slut) lyckad första uppstart på nymotorn.
Då vinter vi på lite bilder då ! Kanske en projekttråd tom, hela din OldSchool räjser förtjänar ju faktiskt att synas !
Vintern kommer tids nog! 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 56 57 58 59 60 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Rejkfantasten skrev:Vi gjorde en (till slut) lyckad första uppstart på nymotorn.
Då vinter vi på lite bilder då ! Kanske en projekttråd tom, hela din OldSchool räjser förtjänar ju faktiskt att synas !
Vintern kommer tids nog! 
Fan stora ideer och tankar på byggen i olika varianter just nu.
Sitter och väntar på mit flyg til tenerife...
laddar för ett garageryck.......
Grämer mig över att man är för snål och köpt en värdelös muttermaskin 
Svär över dom där dj....la Pixbox

dregglar på bilder av Bengts ambulans..
dregglar på bilder av Bengts ambulans..
Kersti hittade påsen med det hon pratade om och jag hittade original registreringshandlingen samt ett fullskrivet besiktningsprotokoll som bekräftar att den troligen bara har gått 8318 mil sedan ny....
Det kan man inte tro när man ser den
eller om man synar den så kan det nog vara så 
Varit i garaget i 4,5 timme idag. När man tröttnar på slipa så är det bara att trilla över till Tobbe och kolla in hans buss.
Så jäkla kul
Jag har precis lagt en fet-order hos Campingbox- Gregs fru Clara...alla paneler golv till tak till hela skåpet. Det blir nog fint
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ … ?id=489104
Göran du får övertala Enkrona att piffa till mitt gamla skåp också. Om han är snäll kan han få rita av panelerna...det tämker jag göra! 
Precis bokat flygbiljetter till London 21/3 2012, och hem igen 26/3 2012
(Volksworldshowen är 24-25/3)

Precis bokat flygbiljetter till London 21/3 2012, och hem igen 26/3 2012
visst ja.. tänkte kombinera en familje tur till london med ett volksworld besök en av dagarna.
länge sen jag var där.. vilken av dagarna rekomenderas om man bara går en dag?
Nisse skrev:Precis bokat flygbiljetter till London 21/3 2012, och hem igen 26/3 2012
visst ja.. tänkte kombinera en familje tur till london med ett volksworld besök en av dagarna.
länge sen jag var där.. vilken av dagarna rekomenderas om man bara går en dag?
Jag har bara varit där lördagar (av någon anledning) och det brukar vara kanon.
Kan inte tänka mig att det är sämre på söndagarna heller...
Jag har också slagit på med en familjetripp den här gången.
Shopping och sightseeing med familjen torsdag-fredag, Volksworld alldeles själv på lördag, åsså lite mer familje-aktiviteter på söndagen.
Borde bli very good! 
tittar på you tuben om 356spedster byggen,har en snubbe på g som ev vill ha hjälp med att få en byggd 
GB skrev:Nisse skrev:Precis bokat flygbiljetter till London 21/3 2012, och hem igen 26/3 2012
länge sen jag var där.. vilken av dagarna rekomenderas om man bara går en dag?Jag har bara varit där lördagar (av någon anledning) och det brukar vara kanon.
Kan inte tänka mig att det är sämre på söndagarna heller...Jag har också slagit på med en familjetripp den här gången.
Shopping och sightseeing med familjen torsdag-fredag, Volksworld alldeles själv på lördag, åsså lite mer familje-aktiviteter på söndagen.Borde bli very good!
Äh.. bokade jag också, 23-29:e blir det, kommer vara lagom mör då jag kommer komma hem från usa 20:e 
Stängde precis resväskan, om några timmar bär det av till Arlanda och sedan till Mexico i 8 dagar.
Jag var där för tio år sedan och då såg man några typ1:or, hoppas att det dyker upp någon
den här gången också.
bilder.. annars vet vi ju inte om du verkligen varit där
ha en trevlig resa..!!
bilder.. annars vet vi ju inte om du verkligen varit där
![]()
![]()
ha en trevlig resa..!!
Tack michaelth
Ok,,lägger in några bilder när jag kommit hem.
och jag har precis duschat efter ha bytt till vinterdäck på syrrans bil , däckit värre 
Ha så trevligt i Mexico fidde. Backpackade där för några år sedan i en månad.
Speciellt i mexico city - där kryllade det av bubblor som agerade taxi.
Glöm nu inte att plåta några fina vw's och ta en teauila!
Har precis kommit in från garaget efter ha bytt en utriggare på buss 57:an....... forsätter på fredag även bilder.......
Stängde precis resväskan, om några timmar bär det av till Arlanda och sedan till Mexico i 8 dagar.
Jag var där för tio år sedan och då såg man några typ1:or, hoppas att det dyker upp någon
den här gången också.
Exklusivt! En annan för nöja sig med en dagsutflykt till Flen nästa söndag. 
dagsutflykt till Flen nästa söndag
kanske finns violer där

Ha så trevligt i Mexico fidde. Backpackade där för några år sedan i en månad.
Speciellt i mexico city - där kryllade det av bubblor som agerade taxi.Glöm nu inte att plåta några fina vw's och ta en teauila!
Backpacking måste ha varit en upplevelse, det är ett härligt land att vistas i.
Bor lite utanför den här gången men jag ska kameran i beredskap 
Idag var det lite slirigt med 16" diagonaler
Lite "Bambi på hal is" kan man säga....
Så idag var nog sista åket med 51an för i år 
Sidor Föregående 1 … 56 57 58 59 60 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.