1

tjabba, ganska ny här och slänger in detta nu,

fick hem min buss från 79 som jag köpt utan att titta på idag, och jag kan säga att när vi väl hade lastat in bussen i garaget så slängde jag i mig ett par öl för att lugna känslorna efter detta köp:s.

men efter att jag slitit ut inredning osv. så visade det sig att det inte var så rostigt inuti iaf, fast undertil och trösklar är kattastrof, men som tur är har jag en sambo som är för snäll och kompisar som kan hjälpa till:D
så nu är den närmsta tiden, och med närmsta tiden menar jag ett årtionde helt upptaget av bilen, då det tex är fullt med lava på bakluckan, samt så har det växt fast mossa i framrutans lister, en bil med patina kan man säga:)

bilder kommer så småning om:)

2

Härligt med fler bussprojekt här på forumet. Ös upp lite bilder och lycka till med bussen.
Här är du bland likasinnade ICQ/ab

Välkommen!

Medlem i Halmstad Luftkühlers

3

Håller absolut med VwGöran och late bay´s är det faktiskt lite tunnt med tycker jag .

You´ll never know...

4

Kul att träffas idag. Riktigt kul att du lägger upp en projekttråd.  ICQ/ag

/ Joakim

Typ 1 1960 - Under uppbyggnad

5

Behåll den med lavan och mossa på! ICQ/ad

6

hur går det här då?

7

jodu sådär, har haft jour en vecka nu och inte kunnat vara i garaget alls pga inget nät i mobilen:s

det klättrar framåt sakta men säkert, är extremt dålig på att uppdatera.

har iaf fixat fotsteget och halva golvet i kabinen:)

nån som har lite rep plåt som ligger som inte använder det, har extremt mycket att byta:P

8

någon som är sugen på att byta nått roligt mot denna föresten:p

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=5338

9

chrillevw1200 skrev:

jodu sådär, har haft jour en vecka nu och inte kunnat vara i garaget alls pga inget nät i mobilen:s

det klättrar framåt sakta men säkert, är extremt dålig på att uppdatera.

har iaf fixat fotsteget och halva golvet i kabinen:)

nån som har lite rep plåt som ligger som inte använder det, har extremt mycket att byta:P

ok, ifall du menar att det inte finns mottagning i garaget så kan jag nästan hålla med dig. Jag har arbetat därifrån några gånger och det jag har fått lov att göra är att ställa datorn med 3g modem på min arbetspall och rullat ut den några meter utanför mina portar för där finns det mottagning ICQ/ab

10

hehe, jo det var precis det jag menade;)