1

Lägger ut detta åt en polare,

Någon som vill ha?
Justerbar, orginalbred framvagn, tror det är en puma?
1000:-
http://forumbilder.se/images/2828201121827d92d.jpg

Generator, funkar troligtvis, kan testas vid intresse. 500:-

Hämtas på plats i Borlänge.

Ring Per på 073-6415632

2

Just ja, den passa kulbult, dvs -66 ->

3

Fortfarande kvar. Ingen som behöver?

4

passar framvagnen 67a med skivbromsar ? ( de är väll bara spindlarna som skiljer ? )

är intresserad av generatorn med om den funkar och om allt skulle kunna tänkas skickas med bussgods ICQ/ab

5

Om den är kvar till jul, Hampus, så kan jag ta den med söerut då. Ska till Borlänge / Tällberg på julfest.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

6

hampusjacobsson skrev:

passar framvagnen 67a med skivbromsar ? ( de är väll bara spindlarna som skiljer ? )

är intresserad av generatorn med om den funkar och om allt skulle kunna tänkas skickas med bussgods ICQ/ab

Jajjamen det gör den, det är som du säger bara spindlarna som skiljer.
Jodå, det går att fixa frakten, men det kostar en slant att få bussgods att skicka så tungt och stort. Men allt går att fixa.  ICQ/ad

7

Anders skrev:
hampusjacobsson skrev:

Jodå, det går att fixa frakten, men det kostar en slant att få bussgods att skicka så tungt och stort. Men allt går att fixa.  ICQ/ad

har fått bra mycke större saker från bussgods så de ska nog fan gå med en liten bubbla framvagn ;P   men vi kan se hur de e  med 25hpman ICQ/ab hade ju varit smidigare faktiskt ICQ/ab

8

hampusjacobsson skrev:
Anders skrev:
hampusjacobsson skrev:

har fått bra mycke större saker från bussgods så de ska nog fan gå med en liten bubbla framvagn ;P   men vi kan se hur de e  med 25hpman ICQ/ab hade ju varit smidigare faktiskt ICQ/ab

Haha ja allt går, bara att dom tar lite mycket betalt tycker jag...  Default/hmm
Absolut, det är ett par som rycker i den men inte kommer till skott verkar det som så det visar sig om den finns kvar när julbordet stundar så är det smidigast! ICQ/ab

9

Anders skrev:
hampusjacobsson skrev:
Anders skrev:

Haha ja allt går, bara att dom tar lite mycket betalt tycker jag...  Default/hmm
Absolut, det är ett par som rycker i den men inte kommer till skott verkar det som så det visar sig om den finns kvar när julbordet stundar så är det smidigast! ICQ/ab

ja vi kan ju se ICQ/ab betalt 600 kr  frakt för en komplett bmw bakvagn så så jävla farligt kan de nog inte bli ändå ICQ/ae lust att kolla upp de ändå kanske ?

10

hampusjacobsson skrev:
Anders skrev:
hampusjacobsson skrev:

ja vi kan ju se ICQ/ab betalt 600 kr  frakt för en komplett bmw bakvagn så så jävla farligt kan de nog inte bli ändå ICQ/ae lust att kolla upp de ändå kanske ?

Tjo, javisst! Vi kollar upp vad frakten blir, så kan du skicka ett PM med din adress och telefonnummer så styr vi upp det där! Det lär ju inte bli mer än 4-500 iaf kan jag tro? Billigare än att åka å hämta iaf! ICQ/ad

11

Är den såld och skickad?
Om inte är jag spekulant om det går att få den fraktad till centrala Falun för en rimlig peng?

//Björn

12

Bear skrev:

Är den såld och skickad?
Om inte är jag spekulant om det går att få den fraktad till centrala Falun för en rimlig peng?

//Björn

Den är inte såld och skickad, helst vill han inte skicka den, men den kan lätt bli levererad till HL-Display i Källviken om det skulle kännas bra?

13 Senaste redigerad av TomasBertilsson (2012-03-26 19:36:57)

Ska eventuellt till borlänge till helgen, och är då sugen på att få framvagnen med mig hem om du/han har den kvar, och om du/han går med på mitt bud på 700:-   ICQ/ab   /tomas

Volks of Hällsingland

14

Har du framvagnen kvar?