ja åsså vaknar du upp efter den komplicerade handoperationen åsså har du fått..... ford
ja åsså vaknar du upp efter den komplicerade handoperationen åsså har du fått..... ford
Då vet jag ju på riktigt att jag är i helvetet. Måtte det aldrig hända. Jag måste hitta en kyrka att gå till med en VW38 inställd fram vid altaret så att jag håller fååårdar borta.
hehe ! ettåetthalvt år kvar till du får skrida in i DEN kyrkan... men tveksamt om det står nån 38a där då ..men kanske utanför!!
Har någon axlat woffes mantel 
............................................................................................
Har någon axlat woffes mantel
Woffe, är det han som räknar får(d) innan han somnar?
nu tycker jag detta håller på å ta en jäkligt otrevlig vändning... inte blanda in mig i den soppa som södra norrlands fårkung simmar i...allt jag ska göra är å rulla in min barndoor i garaget.. hu! jag ryser...
sådärja... nu kan min tråd återvända till det normala... bussen inne och nu har det blivit time to sort it out!
Härligt!!!

50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet
Lovely! 
Kör på nu! Få ut den på vägen innan GustaF så får vi något att gotta oss åt! 
jo det hade varit nått det! men tveksamt... men jag ska köra på så får vi hoppas att gustaf kanske springer på nått annat roligt projekt och glömmer sin bd...själv då? dags å gasa nu!!
surfinsafari skrev:Har någon axlat woffes mantel
Han räknar inte 
............................................................................................
nu blev det riltigt otäckt... jag som gärna tänker i bilder kräks nu på insidan.....som en tvättmaskin...
65 2011-11-27 18:14:39 Senaste redigerad av lowang (2011-11-27 21:15:58)
Är det på busselecta du gör dem modellerna?
Kommer inte in på sidan nämligen...
Eller den kanske inte lirar så bra med iphone...
Safaris är för blötdjur 
min sambo har jobbat hela helgen men jag är lovad garagetid imorrn så om inget oväntat händer så lägger jag ut ett kort eller 2 imorrn på den lilla framgången...och ja safaris är den enda utvändiga modifieringen jag skulle kunna tänka mig... ja förutom en sänkning såklart....
Kan komma förbi under sen eftermiddag/kvälla ifall du need some help
Lär åka till huvudlagret och leta efter reläer.
nizekustoms skrev:surfinsafari skrev:Har någon axlat woffes mantel
Han räknar inte
precis.....räkna e för tunnisar
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...
en del pyssel innan man ens kan köra en mockup på inre frontbalken....men det är kul å pyssla! 

typ frontdelar men mer är på ingång.....
va härligt att du kommit igång igen!
72 2011-11-29 09:27:05 Senaste redigerad av Macke (2011-11-29 09:27:22)
Bra farbror Anders!
Ser bra ut men Mopeden ska bort....
(så att du inte tappar fokus)
GW.P
det är nog ingen fara...riktigt taggad!!!
Väljer man en moped före en -53 Barndoor då tycker jag man ska byta forum..
Riktigt roligt att det händer saker..
Mera bilder och timmar i garaget nu...
Lycka till!
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
det ena utesluter ju inte det andra .... men det är ju lite skillnad i byggtid på bd:n och moppen... visst är det prio på bussen , har bara väntat ett år på grön plåt så då har man kunnat leka med andra saker.... sen att macke måste retas lite ang mopederna kan väl ses som lite internt....