1,401

Sigter på jobbet och fueler en 320 till las palmas, och ser fram imot söndag, når jag själv skal till tenerife  ICQ/ae

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

1,402

Mohawk skrev:

Sitter på Landvetter på väg till Ö-vik. Har man otur så får man tid över imorgon och måste tillbringa några timmar i Tomas garage med lite VW mek och har man riktig otur så måste man dricka några öl med under tiden det mekas Default/lol

MEN DU... Jag hoppas du har "överallten" med dig för det är smutsmek å svetsning på 54:a soltakarn nu!

Kaross färdig  för blästring och epoxi - check!
Bakvagn höjd - check
lättat - check
Fullbur - Njaaa hinner vi???
Pie cut - Ikväll blir det paj till ölen i såfall!

Hörs och ses !

Thomas Högdahl - aka "Barbaskön"
Barbapapa Racing

https://www.facebook.com/BarbapapaRacing

1,403

Kom precis hem från en tripp till Ockelbo, hämtade en låda med Visaton element som har legat sedan 06.
Nu ska det byggas High end med alu element i garaget ICQ/ab

1,404

Har försökt att köpa en snöslunga till traktorn men dom är redan slut hos dom som tillverkar dom som är i min prisklassoch dom som är begangnade finns i norrland och kostar nästan lika mycket med frakten ICQ/ad

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

1,405

Varit iväg med kollegorna på jobbet och firat torsdag med en mängd finöl på den lokala syltan Fox and anchor ICQ/ab

Medlem i Halmstad Luftkühlers

1,406

Satans krogfolk, festar på en torsdag!  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

1,407

Fidde skrev:

Spenderade tre timmar i garaget i kväll, fick ingenting gjort, tänkte flytta ett skåp, inte ens det blev av ICQ/ad

Moroten Fidde! Den kunde du ryckt ut  ICQ/ad

1,408

Ratrod skrev:
Fidde skrev:

Spenderade tre timmar i garaget i kväll, fick ingenting gjort, tänkte flytta ett skåp, inte ens det blev av ICQ/ad

Moroten Fidde! Den kunde du ryckt ut  ICQ/ad

Japp det är på G, nu är arbetssesågen klar, men jag har varit hemma hela veckan med pojken, han blev förkyld.

Jag monterar det coatade avgassystemet innan jag ställer den på pall, är det ok?

1,409

Sitter och snokar på 2 kanals förstärkare till garaget, det lutar åt en ny Harman Kardon 3490

1,410

Ser fodbold ICQ/ae  ICQ/ae  ICQ/ae  ICQ/ad

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

1,411

Funderar på framtida investeringar...  ICQ/ag

1,412

ser fortfarende fodbold ICQ/ad

1,413

vilka investeringer???

1,414

vilka investeringer???

kanske ??? en campingbuss?? för de e bra skit... ICQ/ad

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

1,415 Senaste redigerad av 25hpman (2011-11-11 21:09:06)

Ja, nån camper blev det inte. Westfalia nästa...eller kanske nåt helt annat.  ICQ/ae

http://www.blocket.se/dalarna/Volvo_PV_ … 16&w=3

1,416

hamsedk skrev:

ser fortfarende fodbold ICQ/ad

I Sverige kollar vi på hockey på vinterhalvåret  ICQ/ae

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

1,417

Det är nok också bättre, for fodbolden gick inte så bra for jer  ICQ/ae

1,418

Jag har minsann hittat en chassieplåt o ett gammalt regnummer här hemma som jag har varit av med länge...till ett -64:a skåp.  ICQ/ab
Vad ska jag ha det till tro?  ICQ/ad

1,419

Är uppe i Linköping i helgen och ska hälsa på syrran. Blir trevligt.
Ska kolla in hennes killes PV som ska få V8

Medlem i Halmstad Luftkühlers

1,420

Ska ut å tömma Polon på 16"-fälgar (Syncro) å sen provköra sidofönstren till Kübeln för å bedöma om den kan vara vinterbil..

Roger i Sala med KdF "Krankheit durch Freude"

1,421

Blev nog årets sista tur idag, var 4 minus i morse när jag vaknade i Östersund

vw - 67 cal looker 
vw - 62 cal looker
Medlem / Kassör i VW klubben   http://www.acevw.com

1,422

Vi gjorde en (till slut) lyckad första uppstart på nymotorn. ICQ/ab

1,423

Kimboow och jag har skiftat till vintersulor på den nyinköpta lågmilar venton.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

1,424

Rejkfantasten skrev:

Då vinter vi på lite bilder då !  Kanske en projekttråd tom, hela din OldSchool räjser  förtjänar ju faktiskt att synas !  ICQ/ab

You´ll never know...

1,425

m.helsing skrev:
Rejkfantasten skrev:

Då vinter vi på lite bilder då !  Kanske en projekttråd tom, hela din OldSchool räjser  förtjänar ju faktiskt att synas !  ICQ/ab

Nja någon projekttråd blir det knappast. Finns inte mycket att skriva. Default/hmm Lite sent å börja ta bilder nu också när det som kan kallas "projekt" redan är "klart" (motor, inredning). Blir nog Boxervilles kortaste projekttråd. ICQ/ae