´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Sidor Föregående 1 … 74 75 76 77 78 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara

jävlar Johan W det var en stöddig rod! 
Jo
en liknande lucka har jag och funderar på att ha på min men hållbarheten blir ett problem pga rost 

En av de vackraste vagnar du postat Rogga!
All heder åt er som postar, det är najs att få sig sin dagliga dos av "skvallerexpressbilder". 
hmm sänkta på fux
... tja RPS dvs Riks Polis Styrelsen är på jobbet varje månad.. tror inte dom skulle sanktionera ett sådant bygge.. men gulligt!i
goophers nya kaffemaskin?
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ … id=1214998
Lite inspiration till "alla" guldsmedar på forumet.

Borlänge buss. Kul att hitta (i borlänge)när man glider runt för att få barna å sova i bilen 
lite blank färg på denna gubblimpa, så kan jag oxå tänka mig en.....

sheeeiiiit vad ett uppsättning 17tummare kan förstöra stuket på en bil/buss!17 tum på en femtiotalare är lika fel som att sätta 13 tums slotmags på en audi a8..... cool buss btw
Eller Shheeeiit! Va BRA den blev!!!
Smaken å baken, ni vet... 
Inspirationen har redan infunnit sig hos den här smeden ...åtminstonde till hälften
Ligger faktiskt en liknande splitbussring i vax redo för avgjutning på min arbetsbänk sedan ett par år tillbaka , har dock aldrig fått tummen ur och gjutit upp några ...kanske dags ?
Fanns intresse var tanken att även Baybussar kunde fixas , kanske med egna reg nr ingraverat .
Lite inspiration till "alla" guldsmedar på forumet.
lite blank färg på denna gubblimpa, så kan jag oxå tänka mig en.....
Om det där är den bussen jag tror att det är så var den blank från början men den nye ägaren ville ha den så här istället 
Inspirationen har redan infunnit sig hos den här smeden ...åtminstonde till hälften
![]()
Ligger faktiskt en liknande splitbussring i vax redo för avgjutning på min arbetsbänk sedan ett par år tillbaka , har dock aldrig fått tummen ur och gjutit upp några ...kanske dags ?
Fanns intresse var tanken att även Baybussar kunde fixas , kanske med egna reg nr ingraverat .opec skrev:Lite inspiration till "alla" guldsmedar på forumet.
Fixar du baybussar är jag sugen. men då ska det såklart vara earlybay 
Om det där är den bussen jag tror att det är så var den blank från början men den nye ägaren ville ha den så här istället
som jag sagt förut..... Bussfolk är inte kloka.....
och en bild....

Allt kanske inte var bättre för men polisbilarna var det i allafall
Shit! -Kommer ihåg när jag var liten och bodde i Smedjebacken, polisexp låg ihop med kommunhuset vid torget.
Polisbilarna utanför varierade, men jag har en bild på näthinnan på (denna) Bubbla och en 911.a parkerade ejämte varann....
911:an var ifrån Ludvikapolisen(?) eller kanske LTG, tror företaget Bil & Buss var "stora" VAG säljare i Dalarna ?
Fuchs-fälgarna satttes väl på av ny ägare när Baggen utrangerats och sedan såldes av överskottsbolaget.... 
Dom säljer en fd polisbubbla på blocket. Man kanske skulle bygga en kopia 
jag ska hitta det jävla oljudet 
Dom säljer en fd polisbubbla på blocket. Man kanske skulle bygga en kopia
been there..
fast inte exakt kopia ju.. bara för skojs skull en sommar och en studenthämtning..
http://flachflieger.com/polis.htm

![]()
Fanns intresse var tanken att även Baybussar kunde fixas , kanske med egna reg nr ingraverat .opec skrev:Lite inspiration till "alla" guldsmedar på forumet.
Du ser intresse finns redan i denhär tråden.
Ta det ett steg vidare och lägg ut en intresseanmälan.
Limmad

Sidor Föregående 1 … 74 75 76 77 78 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.