Pysslar på med Hjulmontaget. Gummit kommer på måndag sen kan man rulla ut å spana 

............................................................................................
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Barndoor - 52 Kleinbuss.
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 15 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Pysslar på med Hjulmontaget. Gummit kommer på måndag sen kan man rulla ut å spana 

Grejjar lite med nya maskinen, helt plötsligt finner man sig med en kapmaskin i handen.
Man kan inte hålla sig liksom
Det låg en popnitad plåt över detta. Det kändes inte riktigt rätt på något vis så den fick flytta på sig.

Popnits lagningar är tråkiga, finns det fler? slitna Deep Six blir grymt bra på din buss. Vilken motor blir det?
Andra sidan är lika så det blir lite fix där med. 2332:an med IDA:erna åker i. Däcken kom till fälgarna igår så till veckan ska det paras ihop.
2332 och IDA:er är manligt, finns inget som är mer optimalt än IDA 48:or i ett BD motorutrymme. Jag ska köra samma
uppsättning i min Klein.
Nice som fan!
Kommer och beskådar vid nästa Borlängebesök!
Tack för det. Titta gärna förbi.
Bara en liten varnande tanke... sprängde ett batteri en gång med en gnista från vinkelslipen.. hela överdelen försvann.. o ett bra batteri var det oxå.. fick dyka i duschen då jag fick en del stänk, och bilen rostade som f... sen
skulle ba.. 
Tack för omtanken.
Lite tid för plåtjobb. Högersida klar för svetsning. Nu är både tanken och batteriet urmonterat 

Däcken landade till sist. Raka spåret till däckmaskinen så de skulle vara klara till helgen. Nu sitter hjulen på plats.
Lite köttigare är tidigare. Mi Liikes.

Ser bra ut med nya hjulen, blir nästan lite avundsjuk på ditt mys-mek, inte mycket rost där inte 
I dag var det segt att ta sig ut i garaget. Lirade skivor igår så det blev en tidig morgon 
Det är bra att hålla takten. Vet hur det blir i vår.
Äntligen klart på höger sida i motorutrymmet. Lite primer och färg på detta så är vi på banan.

Frågor
Har någon av er forumister koll på hur det ska vara vid baklucke gångjärnet.
Gissar att någon slags keder ska sitta mellan kaross å gångjärn?
Frågan är bara hur å vad.
Hej på min så sitter det en list innstucken imellan luckan och gångjärnet gjord i läder den är slitsad vid varje skruv tror detta är orginal
Hej på min så sitter det en list innstucken imellan luckan och gångjärnet gjord i läder den är slitsad vid varje skruv tror detta är orginal
Är den färgmatchad?
Nej
Svart?
jepp svart ska se om jag har någon bild åt dig
Det vore kanon.
Fick knö in lite bussmekk i schemat. Jösses vad fort dagarna går. Jag fortsätter med mina halvtrista svetsbilder.
Men det är iofs det jag gör just nu så bilderna får spegla verkligheten. Mysmek som Franke kallart 

Lite kul ska man ha ibland. Öppna paket är bland det roligaste. DHL mannen kom bland annat med dessa.

Vart kommer tändkablarna ifrån?? ser nice ut 
Med tanke på vad du svetsar i och hur bra det blir så tror jag att det inte är så många som klagar 
Vart kommer tändkablarna ifrån?? ser nice ut
Tack för det Bengt å Johan. Kablarna. Beställdes från En hotrod firma. Har ett kit över.
Bengt H skrev:Vart kommer tändkablarna ifrån?? ser nice ut
Tack. Beställdes från En hotrod firma. Har ett kit över.
Ja snygga var dom och det är fördelen med att beställa V8 grejer, blir liksom över en del då.. 
Fick knö in lite bussmekk i schemat. Jösses vad fort dagarna går. Jag fortsätter med mina halvtrista svetsbilder.
Men det är iofs det jag gör just nu så bilderna får spegla verkligheten. Mysmek som Franke kallart
Dä tar sig
!
Försöker knö in dig i mitt schema oxå, men helt gaaaalet på fabriken för tillfället
Ha det !
//Anders
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 15 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Barndoor - 52 Kleinbuss.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.