De svarta lister som sitter överst på dörrar o bakstyckena, som en förlängning av instrumentbrädan....
På min -65:a är dessa i solid plast. Men när var de vadderade, som brädan ungefär?
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ3, Karmann Ghia, 181, Porsche... » Nördfråga för typ 3 fanatiker
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
De svarta lister som sitter överst på dörrar o bakstyckena, som en förlängning av instrumentbrädan....
På min -65:a är dessa i solid plast. Men när var de vadderade, som brädan ungefär?
En fråga tillbaka den svarta listen på sidopanelen i baksätet som går ända bak till bakluckan.
Min är i två delar och är vadderade .
Hur är det på din plast och i en del?
2 del o plast. Jag har hittat 3 st NOS vadderade till framdörrarna hos en vw-firma.
Kollade förresten v-kammaren o det var en utan spjäll o till vänster sida. (förare)
Jaha där ser man d va ju fan att ja har köpt modernare kammare redan annars hade jag varit intresserad.
Ifall du får tag på två lister till vänster sida baksätet och bakåt är jag intresserad.
Jag har en beg plastlist kommer inte ihåg sida men kan kolla om det är nåt du skulle behöva ha till din.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ3, Karmann Ghia, 181, Porsche... » Nördfråga för typ 3 fanatiker
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.