folkamannen skrev:Lite mer grejer som man inte kan vara utan
Vad är det med glaset på bilden som du inte kan vara utan?
Är det något spec, eller råkade det bara vara med?
ett snappsglas med vwbubbla.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad köpte du senast till din luftkylda bil?
Sidor Föregående 1 … 18 19 20 21 22 … 87 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
folkamannen skrev:Lite mer grejer som man inte kan vara utan
Vad är det med glaset på bilden som du inte kan vara utan?
Är det något spec, eller råkade det bara vara med?
ett snappsglas med vwbubbla.
Inget till bilen men 2 st splittbussar! en 57 och en 59 hämtas nästa helg spännande!
Fan va nice! Inga bilder ännu? 
Det är säkert 
Det blir en par projekttrådar jag lovar1 har letat ett par år efter något objekt och nu är det i hamn.........
Om jag får gissa, utan att ha en endaste aning gissar jag på dessa två. 59an
57an
Kristallkulan sviker aldrig.
Ahhhh, idag kom mitt senaste ebay förvärv...

Är avsedd för Ghian, men kanske får mellanlanda i Bubblan tillsvidare. Har ju bara 'en fem-minuters ändring' kvar på Ghian 
Denna är på väg till Värnamo.
Hämtade denna på posten igår och mycket riktigt är den till 14 tum fälg
satt på 181an alternativt buss med 14 tum .
Någon intresserad?
Jag beställde "how to hotrod" boken idag. Så jag kan läsa på lite innan jag ställer dumma frågor 
Kostade 154kr på Bokia, och den levereras till närmaste Bokiabutik utan kostnad.
Det var ganska prisvärt..
Jag beställde "how to hotrod" boken idag. Så jag kan läsa på lite innan jag ställer dumma frågor
Kostade 154kr på Bokia, och den levereras till närmaste Bokiabutik utan kostnad.
Det var ganska prisvärt..
Haha, vi ligger verkligen i fas med våra 1776-funderingar.
Jag hämtade ut boken igår. Har inte hunnit läsa visare i den ännu, men som jag ser det hinner jag nog läsa snabbare än jag hinner bygga. 157kr på bokus, fri frakt.
Big bore kit för kommande projekt 
En rumskompis!!! Jaguar XJ6 1975.. 
har betalt och väntar på denna

Inte varje dag man springer på blinkers i såhär felfritt skick. Listerna och insatserna är i nyskick, ena glaset har en spricka. Jag är mycket nöjd! Säljer det nytillverkade jag köpte på UN nästa sommar. Man lär sig av sina misstag.

En prydlig varvräknare ! 
Köpte en motorspruta till DH brandbilen. Saknar tyvärr en kapsel (utan VW märke). Någon som har?
En 55a oval som lillebror till min milität buss
Jultomten kom tidigt i år med lite ghia plåt 

Ett treviks soltak till 50 bubblan
Fick för mig att jag skulle ha Porschebromsar till cabben för ett tag sedan, har kommit ganska långt i samlandet tack vare goda kamrater i VW/Porsche träsket
Saknas nu gör 2 backar samt handbroms hävarmen och tryckstaget mellan backarna på höger sida, någon som har över??
handlade ett twingotak, får se var det kan passa.
..ligger i tyskland än så länge., dvs kommer med svåger frakt..

Fick för mig att jag skulle ha Porschebromsar till cabben för ett tag sedan, har kommit ganska långt i samlandet tack vare goda kamrater i VW/Porsche träsket
![]()
![]()
Saknas nu gör 2 backar samt handbroms hävarmen och tryckstaget mellan backarna på höger sida, någon som har över??
Jag vet en som har 
Dom där twingotaken är väldigt behändiga, jag har varit med och monterat ett i en kompis vento. Sen har jag monterat ett twingo glastak i min golf
Bara mäta, såga och borra sen skruva fast alla muttrar igen:) Peace of cake!
Ska det fast på en bubbla? Tror det kan bli lite strul med rundningen på taket då twingon är ganska platt... Bara en tanke 
fick det billigt. tänkte man borde kunna massera skenorna lite/böjja.. om man tar upp ett hål i bubbla taket borde ju kröken minska en del.. får väl prova i ett skrot tak. min fru sa... ja sätt det i bussen.. jo men där har vi ju redan pop upp taket... finns fler bilar 
Bengt H skrev:Fick för mig att jag skulle ha Porschebromsar till cabben för ett tag sedan, har kommit ganska långt i samlandet tack vare goda kamrater i VW/Porsche träsket
![]()
![]()
Saknas nu gör 2 backar samt handbroms hävarmen och tryckstaget mellan backarna på höger sida, någon som har över??Jag vet en som har
Du har PM 
Sidor Föregående 1 … 18 19 20 21 22 … 87 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad köpte du senast till din luftkylda bil?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.