276

michaelth skrev:

likadant borde det alltid stå i sälj annonser var grejerna finns.en självklarhet kan tänkas ,men som ofta glömms. då måste man ju kunna fråga efter det, även om man kanske inte kommer att handla då sådant kan avgöra.

Borde vara krav på varje användare vid registrering! Om inte ort, åtminstone län!

http://tufftill1000.blogspot.se/ 

Austin Mini 1275 GT 1975
Volvo V50 2005

277

Det går nog att fixa till ett "krav" på detta men om personerna i alla fall inte vill visa det,
kommer dom bara att skriva vad som helst där.

278

webadmin skrev:

Det går nog att fixa till ett "krav" på detta men om personerna i alla fall inte vill visa det,
kommer dom bara att skriva vad som helst där.

Självklart gör dem det, men med faktumet att, om jag får tala för mig själv, irriterar mig på hur svårt ska det vara
att regga var man befinner sig i landet? Så för att vända på det, bjussas det på lite tjafs här på forumet alltså? ICQ/ad

http://tufftill1000.blogspot.se/ 

Austin Mini 1275 GT 1975
Volvo V50 2005

279

Lägger detta på listan då ICQ/ab

280

Det är nått fel på sidan när man skapar nya trådar.
Jag har vid två tillfällen skrivit en hel annons, men när jag postar den och har skrivit svaret på kontrollfrågan så finns det bara två rader i annonsen??

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

281

Nu testade jag inte detta fullt ut verkar det som, jag trodde i min dumhet att det bara skulle vara en fråga vid registreringen, får kolla på detta.
Det är ju liiite dryg å svara på detta vid varenda postning......

eller?

282

Nä det är bara en gång för oss som har varit med ett tag Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

283

hehe, du har rätt, det markeras på användaren.
"tänkte inte på det" ICQ/ae

284

WebAdmin skrev:

hehe, du har rätt, det markeras på användaren.
"tänkte inte på det" ICQ/ae

Jag har fått fråga två gånger, men inte varje gång jag postat  ICQ/ag

Jag fick samma fel  som rapporterats ovan,  att min post klipptes av efter första raden, dvs allt kom inte med efter att jag hade svarat på frågan.

Grymt bra jobb med forumet!

Buss -75  |  Westfalia Pickup -70  |  Enkelhytt -88

285

me 2. skrev ett ganska så långt inlägg som blev hals hugget.. tog bort och gick och surade... detta hände iofs igår.. var på "min" tråd.. har postat efter detta utan problem iofs står min dator alltid igång vet inte om det har någon betydelse..

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

286

Tror jag stänger av denna fråga tillsvidare.
Verkar ställa till en del ICQ/ac

287

Håj... jag skulle tycka det var trevligt att kunna posta filmklipp på forumet alltså inte bara länkar  ICQ/ab

288

Jag skulle vilja ha en sökfunktion bland mina PM. Eller det finns kanske redan?  Default/hmm

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

289

michaelth skrev:

me 2. skrev ett ganska så långt inlägg som blev hals hugget.. tog bort och gick och surade... detta hände iofs igår.. var på "min" tråd.. har postat efter detta utan problem iofs står min dator alltid igång vet inte om det har någon betydelse..

Jag brukar ha som vana att "kopiera" min inlägg med höger musknapp innan jag trycker på "posta inlägg" Det är bra att ha det som vana. Speciellt då man skrivit långa inlägg. Det finns ju inget drygare, än då de försvinner.

290

Jag saknar en kategori om inredning.
Jag har en fråga om reparation av dörrsidor, men jag vet inte vart jag ska posta den ICQ/ab

Iof, om jag är den enda som saknar den kategorin på nästan ett år, så kanske det inte är så viktigt ICQ/ad

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

291

lasslo skrev:

Jag saknar en kategori om inredning.
Jag har en fråga om reparation av dörrsidor, men jag vet inte vart jag ska posta den ICQ/ab

Iof, om jag är den enda som saknar den kategorin på nästan ett år, så kanske det inte är så viktigt ICQ/ad

Behold Lasslo - Nu återfinns ett nytt forum som heter "Inredning & interiör" under Tekniskt-sektionen. Bra idé! MVH / Jonas

"Daddy Cool"

292

Finns det möjlighet att i samma veva att starta en avdelning för specialbilar? Med det menar jag Kübelwagen, Schwimmwagen, 181, SP2, Puma och liknande? ICQ/ab

293

Den är der vel redan.. Sista rubriken i "projekträkken"

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

294

Hopps, det har jag missat. Tack!

295

Jag skulle vilja ha möjlighet till ett mail när jag får ett nytt PM.

296

Fick en tanke inatt, men det kanske finns som tråd redan, men tänkte kan det inte va värt och göra ett forum för skänkes grejer?
Var bara en idé..

297

Varför har man ingen ta bort mitt konto knapp !?

West Coast Volks
Attitude is everything !

298

Sondis skrev:

Varför har man ingen ta bort mitt konto knapp !?

Det är nog för att illverkarna av forumet inte vill att folk ska "sluta" på stället där punBB används, vad vet jag ICQ/ae

299

En ny kategori övriga projekt hade varit kul.
Tror många här på forumet har många roliga projekt att förgylla vår vardag med.
Har själv 6st moppar 2st fulroddar 1st ap-ambulas och en gammeltraktor utöver vw:s

300

VWex skrev:

En ny kategori övriga projekt hade varit kul.
Tror många här på forumet har många roliga projekt att förgylla vår vardag med.
Har själv 6st moppar 2st fulroddar 1st ap-ambulas och en gammeltraktor utöver vw:s

Fixat!

"Daddy Cool"