1

Skulle vilja få ta i vänster fram och båda i bak!!

Typ 2 -71 Buss                 Typ 3 -61 Notchback               
Typ 2 -72 Dubbelhytt                             
Typ 2 -64 Enkelhytt                   
Typ 3 -68 Variant

2

Vad har du för krav?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

Nästan inga krav alls, tidigare ägare har svetsat och spacklat sönder skärmarna som en full 4 åring! ICQ/ac

Typ 2 -71 Buss                 Typ 3 -61 Notchback               
Typ 2 -72 Dubbelhytt                             
Typ 2 -64 Enkelhytt                   
Typ 3 -68 Variant

4

Hejsan!

Har Du vägarna förbi Gotland, så har jag en driva skärmar i varierande skick från NOS till halvmuggiga! Men, jag är inte sugen på att skicka bakskärmar.....  Default/hmm

Maila vid ev intresse!

MVH: Hella

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

5

Hella, har du någon NOS v. bakskärm till 1500N eller 1500S ?

6

25hpman skrev:

Hella, har du någon NOS v. bakskärm till 1500N eller 1500S ?

Antar väl att det ska vara till Variant, eller har Du Notch åxå? Variant finns några stycken NOS, men inga till Notch. De är till kortnos, men var de hamnar i kalenderbiteriet kring list och reflexhål har jag ingen aning om just nu!

MVH: Hella

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

7

Variant. Ingen kromlist om jag får önska. Tänker bygga om till 1500N...dvs standard style.

Sista biten jag behöver, sen har jag all avplockbar plåt NOS. O då är jävlar i mej ingen varre till salu hos mej längre  ICQ/ad