Bildad 1996. Medlemmarna bor i och runt Stockholm. Arrangerar "onsdagsfikor" året runt och försöker besöka årets träffar.
v-dubs.com
Vi finns även på facebook. Man behöver inte vara medlem för att de är en öppen sida för alla med intresse för luftkylda vw
Vw Typ 1 56
Vw Typ 2 66
Vi är med arrangörer av vw picknick på gärdet i början maj varje år. Vi bjuder på fika och delar ut ett pris till en bil som en jury i V-DUBS valt ut. Medlemmar kan ej vinna
Vw Typ 1 56
Vw Typ 2 66
Finns det nån snubbe i klubben som heter Bengt (Benke), tror han hade en ovalare med soltak, fick lägga hobbyn på hyllan eftersom att hans ryggskador tog kål på den.
Finns han kvar?
Benke är tyvärr inte medlem i klubben längre. Han har kvar bilen vad jag vet. Sen har han blivit med cab också
Vw Typ 1 56
Vw Typ 2 66
Benke är tyvärr inte medlem i klubben längre. Han har kvar bilen vad jag vet. Sen har han blivit med cab också
Vw Typ 1 56
Vw Typ 2 66
Vw Typ 1 56
Vw Typ 2 66
Vw Typ 1 56
Vw Typ 2 66