1

Bildad 1996. Medlemmarna bor i och runt Stockholm. Arrangerar "onsdagsfikor" året runt och försöker besöka årets träffar.
v-dubs.com

"Världen är full med tappade sugar"

2

Vi finns även på facebook. Man behöver inte vara medlem för att de är en öppen sida för alla med intresse för luftkylda vw

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli!

Vw Typ 1 56
Vw Typ 2 66

3

Vi är med arrangörer av vw picknick på gärdet i början maj varje år. Vi bjuder på fika och delar ut ett pris till en bil som en jury i V-DUBS valt ut. Medlemmar kan ej vinna

Vw Typ 1 56
Vw Typ 2 66

4

Finns det nån snubbe i klubben som heter Bengt (Benke), tror han hade en ovalare med soltak, fick lägga hobbyn på hyllan eftersom att hans ryggskador tog kål på den.

Finns han kvar?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

5

Benke är tyvärr inte medlem i klubben längre. Han har kvar bilen vad jag vet. Sen har han blivit med cab också

Vw Typ 1 56
Vw Typ 2 66

6

Benke är tyvärr inte medlem i klubben längre. Han har kvar bilen vad jag vet. Sen har han blivit med cab också

Vw Typ 1 56
Vw Typ 2 66

7

Vw Typ 1 56
Vw Typ 2 66

8

Vw Typ 1 56
Vw Typ 2 66

9

Min buss är utsmyckad med er logga på bakrutan av förre ägaren. Jag bor i Uppsala så jag vet inte om jag kan bli medlem, om inte kanske ni vill att jag ska ta ner den? Jag är mycket i Sthlm så det vore inte helt ologiskt att gå med i v-dubs av flera skäl annars ICQ/ab

Bildbevis:
http://forumbilder.se/CDM63/v-dubs.jpg