1 Senaste redigerad av mathsson (2011-11-05 13:17:47)

Kompletta bromsar: Trummor, bromsbackar, sköldar, slangar och även handbroms wirar grejerna är 1år gammla och min bil bes med dom i sommras utan problem
alla broms grejerna kostade mig 4500kr får jag 3000kr är dom dina

12volts generator med nya kol i
1200kr

Framstolar och baksäte beige aktiga i färgen utan skador  mycket fina endast skitiga.
Sålda!!

1600cc motor dubbelportare
Jag köpte den i mitten av sommarn av en på forumet för 4500kr jag vill ha 3000kr

Orginal rutor alla utom framrutan
1500kr eller bud

Alla delar är från en vw typ 1 från 61 och är helt funktions dugliga.

Är det något annat ni söker så säg till bilen är näst in till helt ner plockad.

Grejerna finns i västerås och hämtas helst. Men kan även skicka men då står du för frakten

High Potential Racing Sweden din leverantör av reservdelar, förbrukningsmaterial, samt glas- och kolfiber

2

Jag tar gärna stolarna och baksäte om det är hyggliga pengar, finns framvagnen kvar så tar jag den med. Säg vad du vill ha.

T1 -68 Råttig men rolig, motor från Yamaha R1, T1 -53
T1 60-tal fejksoltakare, projekt. T1 -63. T1 -56

3

Lägg gärna upp bild på stolarna och baksätet, är även jag kanske intresserad utav detta.

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019

4

ni har pm båda 2

High Potential Racing Sweden din leverantör av reservdelar, förbrukningsmaterial, samt glas- och kolfiber

5

Bild på motorn?

6

finns vänster bakskärm?

7

crazyweed du har pm.

chuckan tyvärr inte den har åkt på skroten

8

Stolarna och baksäte sålda

9

ingen som är i behov av grejer?

10

mathsson skrev:

Jo generatorn. Men har inte råd just nu. Finns den kvar när ja fått lön tar ja den.

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

11

leguanen skrev:
mathsson skrev:

Jo generatorn. Men har inte råd just nu. Finns den kvar när ja fått lön tar ja den.

bara att höra av dig har 2 stycken så