Så ligger man under bussen med sin hora och svär över ett styrstag med egen vilja och envishet. Trång som oskuldens tid och ingen plats att ge kraft för att bryta isär. Känner att tjuran börjar sätta in. De var då väl faaan... Det knackar på dörren och ett glatt "Ho ho" hörs studsa över golvet. In kliver ett par käcka dojor av sportigare snitt och ett par matchande jeans därtill. "Määän du VAR ju här" hörs uppifrån torpeden. (som det skulle va nåt märkvärdigt, eller vad?) Jag masar mig ut från huvudstupa sidoläge till ett mera lodrätt ställning likt en 80 årig gubbe med gikt och blodtrycksproblem. Mentor Helsing, VÄÄÄÄLKOMMEN!!! Ett sunt avbrott i arbetet på min ära. Käkarna behöver få vila känner jag. En kopp kaffe, en bit äppelkaka och chansen att få ljuga lite i kaffehörnan är som kylbalsam för tredje gradens solbränna. Marcus Helsing. Mannen utan vidare och en räddare i nöden. Kaffetårens beskyddare och främjande bland supporters. Tack för kaffet.
Ps. Ni ser ju va jävla glad han är att få va med på kort. 
Post's attachments
P1070165.JPG 147.08 kb, 194 downloads since 2011-10-29
*VW Notchback 1500 S -65 * VW Typ 1 -60 * VW 1500 -68 * VW 1303s -73 * VW 1300 -66 (Husmusens)*
Läs om hur allting började här i "Om rätten att lura en polare..."
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=1879