1

snackade med grape  på dyno day det blir en ny träff till sommaren lör 7 juli på meca drag stripp i malmö ICQ/af

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

2

Menar du att dom kommer ha Bug Run Classic i Malmö då?

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

3

Det blir ett race till, totalt 3.
Bugrun i juni, Meca i Juli och Tierp i augusti. Ca 1 månad mellan varje.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

4

På MECA är det däremot inte mysigt att campa.....;-)

5

mettis skrev:

På MECA är det däremot inte mysigt att campa.....;-)

ICQ/ag Kan nog hålla med där. Får hoppas min 2176 cc är på plats i bilen då. ICQ/ae

Typ 1-66: 2176 cc Snart på vägen ICQ/ab
Typ 1-73 Grabbens 1835 cc(20 år) 1303 S

6

Jag åker inte på racing för att campa i första hand men vi är alla olika.  ICQ/ad

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

7

Det kan bli trevligt med att Malmö banan som jag anser är den bästa startplattan i norden ( var bereda på att ha med en reserv låda och drivaxlar  )
//// Micke

Utför Flödes test av toppar
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare  av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke

8

Synd bara att det ligger så "ocentralt" ICQ/ab

9

ocentralt nåt så förbannat ICQ/ac

10

Nja, för en gångs skull är det ganska centralt ICQ/ab Riktigt skoj att ha ett arrangemang så nära.

Jag lär komma...

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

11

från www.nitroz.se

Motorsoffan #76 "BugRun"
2012-02-01 | 19:00 - 20:00 |

Vi får besök av Johan Grape och snackar VW & BugRun 2012

12

Man undrar ju hur upplägget kommer att bli ang denna serie! När man kollade på reportaget från nitroz så pratades det bara om vinnaren. Men då undrar jag, vinnaren av vilken klass. Turbo eller Sug ??

13

Höstkåsans officiella camping ligger bara ett stenkast från banan!! Lomma-camping!!!!

Gasar till det rasar!

14

VWbusst2 skrev:

Höstkåsans officiella camping ligger bara ett stenkast från banan!! Lomma-camping!!!!

Höstkåsa på Bug Run och på hösten och i Lomma??

Ali G

15

Svwerker skrev:
VWbusst2 skrev:

Höstkåsa på Bug Run och på hösten och i Lomma??

Tipset va för dom som inte vill campa på asfalt!! Men för en hård pojk som du så funkar det nog

Gasar till det rasar!

16

Klart att ni skall komma till Malmö och leka lite.
Banan kommer att preppas med extra kärlek då det är jag som gör det och VW är hobyn ICQ/ab.
Glöm inte heller att vi kör varje onsdag det inte regnar från Maj-September så ta bilen på en liten semestertur i sommar och kom och gasa.

17

Banan kommer att preppas med extra kärlek då det är jag som gör det och VW är hobyn ICQ/ab.
Glöm inte heller att vi kör varje onsdag det inte regnar från Maj-September så ta bilen på en liten semestertur i sommar och kom och gasa.

18

19

20

Kom igen nu alla racers norröver, kom ner till oss på "kontinenten" och visa var skåpet ska stå.
Vi vill se många och långa rökiga burnouter, Hjullyft i banlängder. Ny PB etc.

21

Lyfter den här tråden lite nu när det är dags.
Jag drar dit på lördag i alla fall, Tobbe, eller j:son eller Hazze eller vemsomhelst i hbg med omnejd,  ska du/ni dit?
Kan ju köra ihop i så fall om det passar ICQ/ab

Ät gul snö, det kan vara öl.

22

Det skrivs en del om detta i "BugRun 2012" tråden.
Det kommer ett gäng från Ängelholmstrakten, dom kör neråt vid 8-8,30 tiden.
Jag tänkte försöka hinna haka på dom.

Buss 65
Ghia 57

23

Såg förresten att biljettpriset ligger på ockernivå, i sann bugrun anda ICQ/ab

Jag tänkte passa på att ta med lite vanliga kompisar, nu när det är så nära, och visa dom hur det går till på en vw-träff.
Men jag tror inte mina "vanliga" inte så bilintresserade kamrater är sugna på att betala 250kr bara för att kolla på lite folkvagnar och golfar ICQ/ab

Buss 65
Ghia 57

24

vi tänkte samla på erikslund klockan 08,00 och räknar med att köra vid 08,30 så du kan haka på oss om du vill ICQ/ad

www.Bugmeet.se

the lower to the ground the closer to hell, thats where were all goin anyway.

25

Då hakar jag nog på i lödde   , beroende på väder. skall på bröllop med den dan

/Fredrik Borbos
borboscustoms.se