1,326

Känner mig rakt igenom ledsen efter att ha sett loppet i MotoGP då ett kommande stjärnskott Marco Simoncelli omkommit efter en hemsk krasch. Jag har innan min VW-sjuka kört hoj i många år och följt MotoGP i drygt 10 år. Super Sic var en av mina absoluta favoriter då han alltid gjorde sitt yttersta och satte spänning i alla racen.

Känns verkligen tragiskt att en så stor talang lämnat in så tidigt i sin ljusa karriär. Så jävla onödigt! Vila i frid Marco. Tankar går till hans familj och alla vänner runt ikring han.

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

1,327

Har hjälpt min chef att byta övre och undre spindeln på hans gamla Saab 900.
På min lediga dag. Var i och för sig han som såg till att jag blev ledig också ICQ/ab

Medlem i Halmstad Luftkühlers

1,328

Hmmm...funderar på att sälja min Oval från ´55....

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

1,329

but why...??? Default/hmm

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

1,330

25hpman skrev:

Hmmm...funderar på att sälja min Oval från ´55....

Sälj den bara.....  ICQ/ae

1,331

Jag har inte tid för den, Hamse...
Är du "spiss", Göran?

1,332

spiss?

1,333

Intresserad på rikssvenska...

1,334

Dricker glögg!

Satan vilket larm där blev i detta.

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

1,335

Nu har jag efter en timmes cirkus av samtal hit och dit anmält mig till tentamen på högskolan. Tur att det bara är 1 och 3/4 år kvar innan man får börja jobba som det jag utbildar mig till... ICQ/ad

1,336

Vad är det då?

Rost-konsult?

1,337

Sitter och bläddrar lite i bilkalendern från 1953 ICQ/ab

1,338

Packar väskorna...drar till Raufoss i Norge för 7 nätters jobb. Börjar om 24 timmar o 10 min.

1,339

Gött, då går du på norsk lön eller? Bara spana runt bland hytter och annat efter lite vw

Hils norge!

1,340

http://forumbilder.se/images/9b262011101015f9c9.jpg
börjar bli kallt om öronen...

1,341

Du får 100:- om du gör en likadan till mig eller lär mig hur man gör ICQ/ab

Fan så snygg

1,342

bytes mot någon fet vw del till min bil:)

1,343

VwGoran skrev:

Gött, då går du på norsk lön eller? Bara spana runt bland hytter och annat efter lite vw

Hils norge!

Jajemen....o jenter!  ICQ/ae

1,344

kanske finns någon gammal nedsänk splitt i någon fjord nära dej... akuratt ICQ/ag   ha det såå ql.

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

1,345

VwGoran skrev:

Sitter och bläddrar lite i bilkalendern från 1953 ICQ/ab

hittar du något? över vilket län?

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

1,346

Har precis konstaterat att annonsen på en bay EH(utan identitet)med friska lemmar,nog försvann lika fort som den dök upp. Skit!! Letar ju såna ja´.. ICQ/ab

Typ1-66   Typ1-69

1,347

Har just fått 2st uppspelta 8åriga tjejer i säng.
Inte lätt men nu sover dom. ICQ/ab

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år

1,348

Vaknade inatt med blixtrande huvudvärk och märkte att jag var totalt döv på bägge öronen.
Båda hörselgångarna är uppsvullna.
Så det var ett helvete att beställa tid för en läkarundersökning på tel.  ICQ/ac

1,349

Nu dra vi till Arena Skövde och badar äventyrsbad. ICQ/ab

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år

1,350

Sitter och väntar på chefen, snart blir det vinterförvaring av pooler!  ICQ/ae

Kan inte mycket...