1 Senaste redigerad av vwnova (2011-10-22 11:01:21)

Ingen rost .Nerplockad alla delar finns, ny matta ej monterad ,nytt innertak
Ett kanonobjekt med tanke på att det är bara att lackera o montera igen rostlagning.
Bilen står på hjul. Har aldrig tidigare sett en sådan orörd/rostfrii vw tidigare.
Säljes pga av annat objekt. Glömde: nya bromsar ledningar cylindrar samt ny h- broms cylinder. Växelåda ifrån -67
20.000 el bud.
Bilder kan mailas om en vecka.
070-691 18 19

2

Var i landet finns denna då???? ICQ/ab

3

Jag tror ja törs svara på de...den står i Karlstad.

4

Maila gärna bilder när du får möjlighet.
mvh
Martin

"S"lowbugz 023

5

Maila gärna lite bilder till mig med. ( [email protected])

Henke från Heby
*VW kombi -63*

6

Ursäkta..såg detta nu. Jag skall till Karlstad till helgen o tar då kort på bilen till er som undrar. Inredningen är mycket fint orginalskick roströd/ Grå är den. Har tidigare på 60-70 talet blivigt omlackerad till svart men har varit Metallic grön. Är bilackerare till yrket o kan ej se några sk. spackelkakor utan är riktigt fin. Bilen är nerslipad o matt i lack samt jäkligt dammig. Bilder kommer

7

Intresserad av ett byte månne?

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2419

Intresserad av bilder är jag.

mvh
Martin

"S"lowbugz 023

8

Ser att detta är ett objekt..tyvärr har jag får många objekt o måste rensa lite fast det är tråkigt.

9

Beror ju lite på vad man anser är ett objekt, mitt "objekt" är då besiktigat ICQ/ab

"S"lowbugz 023

10

Mental skrev:

Beror ju lite på vad man anser är ett objekt, mitt "objekt" är då besiktigat ICQ/ab

Skulle personligen inte kalla Martins bubbla för ett objekt, om man nu inte vill ha original ICQ/ab

"S"lowbugz 023

11

Okey det är ju en riktigt RAT stuk på den ..ursäkta.