Har någon vw-modell någonsin haft främre blinkersglas gjorda i riktigt glas? (inte plast)
Har någon vw-modell någonsin haft separata parkeringsljus? (inte i strålkastaren)
Kluriga frågor... 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Kuggfråga
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Har någon vw-modell någonsin haft främre blinkersglas gjorda i riktigt glas? (inte plast)
Har någon vw-modell någonsin haft separata parkeringsljus? (inte i strålkastaren)
Kluriga frågor... 
Är det bara jag här som håller ordning på såna här besserwisser-frågor?
Ingen som kan svara?
Jag har nämligen bildbevis. Framblinkersglas i riktigt glas, vw-märkt såklart.
Australien, typ2 splitt sen, stämmer det? dom har även röd grundfärg istället för grå om vi ändå är inne på detaljer.
Alla USA-sålda bilar har väl separata parkeringsljus, på typ 1 upp till 67 är det väl gränsfall men parkeringsljuset sitter i alla fall inte i reflektorn! Sealed Beam insatserna ger inga möjligheter till inbyggt parkeringsljus såvitt jag vet, och i de flesta VW-modellerna är det löst genom 2-trådig lampa i blinkersen som får agera både blinkers och parkeringsljus!
MVH: Hella
Just det! Slängde ett par insatser från framblinkers till tidig bay vid utrensningen i somras, reagerade på att de hade två "tungor" i bakkant, det slog mig då att parkeringsljuset måste varit integrerat där eftersom det inte fanns i sealed beam-insatserna som åkte med samma skrotlass...
För att vara övertydlig då, inte i framlyktan, dvs väldigt separat! (jag skrev ju också "inte i strålkastaren" bara för att alla skulle förstå, men tydligen så....)
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Kuggfråga
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.