Jag hann ju aldrig med att se Dennis kärra innan han sålde den
Här är en bild på min när jag precis fått den av pallbockarna:
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Bilder på era åk
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 35 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jag hann ju aldrig med att se Dennis kärra innan han sålde den
Här är en bild på min när jag precis fått den av pallbockarna:
Frän,hur mycket har du kapat framvagnen?
Menar du min? Isf, tack!
Framvagnen är kortad 12cm.
Ja, jag menade din
Såg ut att vara mer men du har inga droppspindlar som bygger på bredden eller?
Nä inga dropspindlar. Jag kör sniksänkning 
Ibland blir det bara SÅ rätt.
Man vet inte riktigt vad det är, men helheten blir BRA!
Din bil på bilden här ovanför är ett exempel på detta, Ivars!
-TJUSIGT!
j:son skrev:
Hehe Dennis gamla räser !
Fick lacka sidorna vita åt honom.. men var lite svårt med all mygg & fukt när man stog ute en
tidigt vårkväll
Yepp yepp stämmer bra de. Hehe ok ja de duger på den där de 
Man vet inte riktigt vad det är, men helheten blir BRA!Din bil på bilden här ovanför är ett exempel på detta, Ivars!
-TJUSIGT!
Tur att smaken är helt å hellvette olika.... Tycker mest att tokavsmalnade bubblor liknar dessa:

Man vet inte riktigt vad det är, men helheten blir BRA!Din bil på bilden här ovanför är ett exempel på detta, Ivars!
-TJUSIGT!
Åh, tack så mycket! Riktigt kul att läsa!
50 split: Haha, Robin Reliant är väl roliga bilar? 
Joo visst är dom det, men dom SKA ju vara sådär smalnade i framvagnen.... 
Mitt VW-gäng(de som är i trafik) nytvättade på väg till vinterförvaring..
Vilka bilar! Riktigt snygg dubbelhytt, gillar speciellt kapellet.Snyggt när det följer höjden på taket.
Mitt VW-gäng(de som är i trafik) nytvättade på väg till vinterförvaring..
har du fler bilder på paneler och dubbelhytten
Wow! 
Nikke911 skrev:Mitt VW-gäng(de som är i trafik) nytvättade på väg till vinterförvaring..
Panelen är den med Porsche-sexa som nån kanske såg på BRC,det var ju nån tölp som körde strippen 7ggr utan o få i trean.. 
O så Doppeln på väg till SCC i fjol..(usel bildkvalite)
Lite bidrag till från Finland
Mina luftkylda hobby bilar för tillfället
-74 german look, min första bil krockad och avställd -79 och jätte rostig pga stått i skogen, köpt av mig -86 då både bilen och jag var 12 åringar :-), och i trafik sedan -92 (även på Bug Run -94 med vita revolution fälgar)
Projektlink på finsk-ugriska, men det finns 3 sidor med en hel del bilder att kolla ifall finska kunskaperna inte räcker till.
-> http://www.volkkaripalsta.com/keskustel … mp;t=23053

-51 split projekt original, långtidsprojektet som är MYCKET sämre än man kan tro från bilden före jag plockade den isär, har stått 1969->2009 i en lada, körd 93.000km, men har mycket rostskador som inte syns på bilden.
Projektlink, även dennpa på finsk-ugriska... även här bilder att kolla
-> http://www.volkkaripalsta.com/keskustel … mp;t=35096

Mellanprojektet 911 Carrera Coupe 3.2 RUF look -86

Dennis
Nej inte 17" utan 16" BBS RS... 8" breda fram o 9" bak
Det är fullt i hjulhusen :-)
michaelth skrev:Nikke911 skrev:Mitt VW-gäng(de som är i trafik) nytvättade på väg till vinterförvaring..
Panelen är den med Porsche-sexa som nån kanske såg på BRC,det var ju nån tölp som körde strippen 7ggr utan o få i trean..
O så Doppeln på väg till SCC i fjol..(usel bildkvalite)
tja panelen och dubbeln får du gärna lägga upp fler bilder på, i en separat tråd tex. för dom är riktigt intressanta!!
Nej inte 17" utan 16" BBS RS... 8" breda fram o 9" bak
Det är fullt i hjulhusen :-)
aha ser stort ut men är väl iofs små hjulhus på 911.
Trevliga bilar har du iallafall. 

Denna gillar jag skarpt klockren verkligen 
Är själv nöjd med 1300 -74 German lookern med tanke på att den bygdes ursprungligen av mig som 12-18 åring 1986-1992 under cal-look periorden utan att ens hört om "german-look", blev bara så...
Visst tekniken förbättrad flere gånger med åren, men bla lackeringen är samma som är sprayad 1991 i ett bilgarage med endast utsug
, dock lackeraren före detta yrkesman...
Bilen har dock blivit lite på sidan då jag tröttnat på den, har varit i mitt ägo 25år och är liksom "färdig", jätteskoj är den med 2110cc, långt utväxlad diffad o förstärkt låda, passligt sänkt + KONI + nylonbussningar, 4xskivbroms m.m.
Kan förstås inte sälja den bilen då det är första bilen
På -90 talet smålog endel "vemfan bygger på en "ny" bubbla med elefantbaklyktor", men bilen börjar liksom få utrymme och godkännande i dag.
Lade upp projektlinkar på bubblorna till finska volkkaripalsta i urspungliga inlägget tidigare med foton.
Intresserade kan ju iallafall kolla upp fotona ifall kunskaperna i finska inte räcker till
Har inte lust att börja skriva upp nya på svenska för tillfället
Dennis
Ja det bevisar ju att det lönar sig att gå en annorlunda väg och inte följa strömmen alla gånger så att säga 
Jag tror på att bygga efter "användbarhet" som motto, gör man det så kommer den vara glädjande i många år framöver. Ska inte säga att jag lever som jag lär alla gånger, men lite kan man ju kompromissa.
Tycker det är kul att du behållit den så länge. 
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 35 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Bilder på era åk
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.