1 Senaste redigerad av notch63 (2011-10-18 12:23:29)

Har ett par Mattsatser från Tmi till övers..båda är Black loop ..det är dels under huven fram  (3 delar) o dels innerutrymmet (7 delar) har även ett sprillans nytt svart innertak över..paketpris 2500:- för allt  ...har även en satans massa andra grejer till mestadels notchback men det finns även delar till fastback o till variant..det mesta finns..skärmar (även NOS)huvar,dörrar,rutor,ekonomiplåt,bakvagnar (både IRS komplett utan låda o pendel med låda),kofångare,stötdämpare,styrdämpare,rattnav till sportratt,p-ändar,wirar,renoverings-satser till bromsok mm,urtrampningslager till 1303s 71-,styrleder,bromsklotsar,bromsbackar,växellådor,fälgar både stora 5 o 4 bult (plus 5 st stora 5 bultade till bubbla (tyvärr med trasiga clips) o en jädrans massa mer grejer..det bästa hade ju varit om man kunde sälja hela partiet till någon intresserad.. ICQ/af

Stefan
0297-43233

2

V. bakskärm NOS 1500N Variant?
V. främre blinkerhus NOS 1500N ?

Får ju inte sålt bilen, så då kan man fortsätta jaga delar. Detta är det enda jag har kvar att finna i plåtväg...

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

jag har höger fram o bak skärm till 1500S NOS..osäker på vilken årmodell dock..tyvärr ingen bakskärm till variant..du behöver inga torkarblad ? hittade en påse med 52 st gummin..fina mjuka..längd ca 35 cm eller en sprillans ny rotor till en 6 volts likströms-generator till 1500/1600 ? eller ekonomiplåt till plattan eller nåt annat ?..finns en hel del grejer i gömmorna  Default/yikes

4

Hejsan!

Du råkar inte händelsevis ha NOS gummilister till Fastback pop-out-rutor (bakre sidorutor)? Jag kan ordna fram reservdelsnummer på dem om Du har lister som Du är osäker på vad de är till!

MVH: Hella

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

5

Hej,
Gummi-lister är det tyvärr sämre med,har 2 uppsättningar dörrar,huvar fram o bak,framskärm (långnos),fram o bak-ruta,en sido-ruta o lite annat till Fastback dock

S

6

Har hittat lite mer grejer som jag inte behöver..bla en motorbalk till en baywindow -72 o nyare o en spillans ny 215 mm´s lamell till transporter -74 o en sprillans ny vindrutelist till typ 3 ..är det nåt ni söker så är det bara att ni hör av er

S