Hejsan,
Jag har tänk att köra med vita däcksidor och har sett att vissa kör med en vit färg, vilken?
/ Joakim
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Däck & fälg » Vita däcksidor
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hejsan,
Jag har tänk att köra med vita däcksidor och har sett att vissa kör med en vit färg, vilken?
/ Joakim
Jag har de tunnare vita till salu. De är lite drygt 3cm breda. Helt nya.
450kr

tack!
mohawk: mjo kanske det.
Har alltid undrat hur man monterar dessa. Kan man kränga på dem när däcken redan sitter på fälgen?
Johan: Detta tål att kollas upp.
Jag har de tunnare vita till salu. De är lite drygt 3cm breda. Helt nya.
450kr
Om inte jh hugger på dessa, så kan jag göra det, Jonas
. Tar du med dem till Tvååkersträffen så gör vi affär där
!
tack!
mohawk: mjo kanske det.
Har alltid undrat hur man monterar dessa. Kan man kränga på dem när däcken redan sitter på fälgen?Johan: Detta tål att kollas upp.
Jag hade en howto tråd på MB om hur det görs, kanske skulle lägga upp den här med
Det räcker med att trycka ner ut sidan från fälgen och stoppa in den, inget fett dåck

Lyfter tråden lite och frågar hur vita däcksidor funkar på 145/65 15" däck?
Lyfter tråden lite och frågar hur vita däcksidor funkar på 145/65 15" däck?
Kom förbi nån dag och kika 
Kalle skrev:Lyfter tråden lite och frågar hur vita däcksidor funkar på 145/65 15" däck?
ja du kör ju så på din lilla blåa ja, det hade jag glömt bort. Får ta och göra det tror jag, tar med mig familjen då det egentligen mest är Johanna som behöver bestämma hur hon vill att det ska se ut på hennes bil.
Kan tipsa om wegu vita däcksidor.Lite dyrare men kraftigare och formpressade.Sitter såna på sambons bil och dom håller formen bra.säljs på:
www.classicbildelar.com
GB skrev:Kalle skrev:Lyfter tråden lite och frågar hur vita däcksidor funkar på 145/65 15" däck?
ja du kör ju så på din lilla blåa ja, det hade jag glömt bort. Får ta och göra det tror jag, tar med mig familjen då det egentligen mest är Johanna som behöver bestämma hur hon vill att det ska se ut på hennes bil.
Do it 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Däck & fälg » Vita däcksidor
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.