1,251

sitter och väntar på en polare som kommer med skåpbilen och sen ska vi dra iväg på skrotrunda.

www.Bugmeet.se

the lower to the ground the closer to hell, thats where were all goin anyway.

1,252

Dricker morron kaffe och ska ner i källarn och fortsätta gårdagens jobb på monark moppen. Kan bli upp-start idag  ICQ/ag

Bubbla -62
Buss -60

1,253

Smällde precis en airbag i garaget. Är bara inne och byter kalsonger

a rainy day in the bus is better than a good day in the office
63 splitbuss 74 bay/porsche dh

1,254

larsson skrev:

Jag har råkat smälla en stolsido ärbäg på golf 3an, å det var när jag var å offroadade, hade inte räknat med att den skulle smälla direkt.

Bara byta kallingar, åsså på´t igen! ICQ/ab

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

1,255

larsson skrev:

Default/lol  Default/lol

1,256

River trapphus.......

1,257

sitter och mejlar iväg bilder på en säljes annons jag har...

68:a Early bay Pick-up
75:a Late bay Westfalia

1,258

Precis städat hela huset, så nu sätter jag mig här med en stor kopp kaffe och en rejäl snus!  ICQ/ab

Typ1 -66  -  Typ1 -57 "stort hål i taket"

1,259

rogga skrev:

River trapphus.......

Igen ?

VW HusBuss -64 | VW Buggy -67 | VW 2176cc Oval -56

1,260

Nobbe skrev:
rogga skrev:

River trapphus.......

Igen ?

Japp... Ombyggnation av den övre delen...

1,261

Funderar på en kvällsmacka och sedan kolla insidan av ögonlocken. Så man orkar bygga lite i morgon...  ICQ/ab

1,262

HAr tänkt och sova 1,5t innan sidsta flyg lander, och jag kan gå hem ICQ/ad

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

1,263

Fick precis besök av Jehovas. ICQ/ag

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

1,264

Bytar kopplingswire på Ruby i underbart höstväder!

Medlem i Halmstad Luftkühlers

1,265

Och är tillbaks på jobbet... ICQ/ac

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

1,266

Har just knuffat undan Bengt i Salas Barndoor-ambulans, och sedan dreglat på hans modell av en 56-lyxbuss i skala 1:12 ICQ/ae  ICQ/ae  ICQ/ae  ICQ/ae

Men eftersom både Bengt å Jag är originalnördar, så upptäckte vi att de hade bytt ut stötisar, motor och växellåda till något tidigt 1960-talstjaffs på denna i övrigt otroliga modell ICQ/ac  ICQ/ac  ICQ/ac  ICQ/ad

Nä, nu ska jag upp å städa militärförrådet, å se om jag hittar nått kul ICQ/am  Default/hmm  ICQ/af

Roger i Sala med KdF "Krankheit durch Freude"

1,267

Städar lägenheten....underligt vad man kan ta sig till bara för att man ska få dambesök  ICQ/ad

1,268

Tapetserar för första gången.......

Stolt medlem av Das Auspuff

1,269

Skruvar Zenith på matsalsbordet...  ICQ/af

http://i45.photobucket.com/albums/f98/Hebster52/Rennsport%20Doppel/Zenith%2040%20rebuild/DSC_1107.jpg

Kid-V-Rod -51
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36

1,270

Pustar ut efter en 2-dagars trädgårdsrensning inför vintern i trädgården,blir nog en lite wirre  som belöning... ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

1,271

Dello skrev:

Tapetserar för första gången.......

ähh , det klarar du lätt  ICQ/ad

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

1,272

KdF Kundendienst-Berater skrev:

Nä, nu ska jag upp å städa militärförrådet, å se om jag hittar nått kul ICQ/am  Default/hmm  ICQ/af

Har du nåt kul som jag kan hänga på min Bay.. ? ICQ/ad Eller du kanske iaf har några bilder på arme bay´s som jag kan få lite inspiration av ?

You´ll never know...

1,273

m.helsing skrev:
KdF Kundendienst-Berater skrev:

Har du nåt kul som jag kan hänga på min Bay.. ? ICQ/ad Eller du kanske iaf har några bilder på arme bay´s som jag kan få lite inspiration av ?

Mest uniformer, personlig utrustning, US-army rations som man blir tjock av ICQ/ad  å annat rammel. Dock inget som smäller å skadar folk! ICQ/an

Mörkerbelysning finns ju förståss, å Luforradioanläggningar, men de kanske inte skall sitta i en böjjfönstroww? Default/hmm

Har ej sett någon bild på bay-mil vagnar i mina samlingar av litteratur heller.. ICQ/ac

Roger i Sala med KdF "Krankheit durch Freude"

1,274

Nä jag har googlat på allt möjligt , vw army.nato.military osv men det verkar inte ha funnits bays i militärkläder , nästan alla (nåja..) vw verkar ha varit med och min är ju inte äkta den heller men det kunde ju vara kul att komma så nära som möjligt om man skulle löpa linan ut sas.. men tack ändå !

You´ll never know...

1,275

Vad menar ni? Att det inte skulle finnas bay militärbilar?? Det är ju klart det finns/fanns.
Eller är det nån speciell modell ni tänker på?

Här är en bild på kompisens DH 69a, med mörkerbelysning.
Den kommer från försvaret, föregående ägaren köpte den på överskottslagret på sent 70tal. Den har till&med den gula texten med däcktryck kvar på skärmarna.
http://i53.tinypic.com/3169d78.jpg

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"