Enzmann 506
Volkswagen T1 -61 -63
Porsche 911 3.2 -89
Porsche 356B -63
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » ENZMANN 506
Du måste logga in eller registrera för att svara
Enzmann 506
Kul att du visar upp bilen Anton. Du har en av landets de tuffaste VW-sportbilar med en riktigt spännande historia. Ös på!
Historian bak denna vore skoj! Ser ut att vara byggd på en 70 talare.
En Abarth-dämpare skulle sitta som en smäck! Riktigt schysst sportvagn för övrigt 
Kanon !!
Härligt Anton, vilken puts du har på grejerna
ser att du har folkamotor i, hade du inte nån Porsche motor till den??
Lägg gärna upp lite bilder från Enzmann träffen också.
Måste verkligen få tummarna ur å hälsa på.
Trevlig Bil , men vore kul med lite historik angående ditt (ex ) exemplar, då dom inte verkar så vanliga det, ser ut på renoverings bilderna, som det ev. varit utkapade dörrar, någon gång i tiden??
Just gamla bilder och renoverings bilder i synnerhet är intressanta.
editerat pga. man kan missuppfatta 
Varför vill du ha historik angående hans ex
Sorry,var tvungen att misstolka lite 
Kul! o framförallt: snyggt jobbat!!
Otroligt läcker bil!
Klart egen i stuket men ändå med inspirationer från samtida sportbilar, vill se mer bilder på ditt exemplar! 
men 4 bultat? varför inte ändra till 5 bultat?
Så snyggt det blev med vindrutan och klistrad nummerplåt fram. Bra jobbat Anton!
Är väl personligen inte så förtjust i dekaler på instrumentbrädan men å andra sidan ska väl det vara som en tidsmaskin
så dekalerna är tidstypiska 
jn skrev:men 4 bultat? varför inte ändra till 5 bultat?
Sitter 5 bult på idag...
ok, nice kärra iallafall! 
Riktigt ball kärra!
Ser fram emot fina bilder ute framöver!
Jäkla vad fin den är. Riktigt cool och annorlunda bil. Hänger på Bengt och kollar in skapelsen är tillfälle ges.
Härlig bil med kul historia
kommer så fort vi hinner....mycke nu
ser att du har en Sunbeam Alpine... äger själv en sådan -66 som jag handlade som en komplett nerplockad bil
" rostlagad" på 80 talet sen stående i en nedlagd bilverkstad tills ägaren dog. såg bilen/objektet första gången -84 köpte -09 ytterligare ett kommande projekt..bland andra....äger även några triumph..
gärna någon bild på din.. e själv medlem i Rootes.se. även om jag inte e aktiv där..
mvh Michael
Grym 
Det är ju en mycket intressant bil , skulle vara skoj att få se den pågående renoveringen.
Fantastiskt bygge! Otroligt lyckad färgkombo dessutom. 60-tal så det förslår. Alla tummar upp!!!
vad sa frugan om att få ett motorblock i diskaskinen?
Du passade på när hon handlade tror jag.
Jag får väll se om man har tid att kika på den någon gång jag med då.
Har ju sett mg:n och porschen vid andra tillfällen
Ser bra ut Anton! Som vanligt fantastisk puts och bra tempo. Se till att den blir klar till sommaren så jag kan komma förbi och provköra.
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » ENZMANN 506
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.