RAINIER skrev:* Jag tycker att man skulle skilja Split och Oval tråden.
* Sen tycker jag att den sista tråd (Typ3, Karmann Ghia, 181, Porsche..), skulle ändras till Typ3, Typ4, Typ14, Typ 34, Typ181, Porsche 356...
* Sen en tråd till för Buggy's och Kitcars
* Till sist Buss T3 skulle begränsas till luftkylda T3:or. I det nuläget kan man ju starta en tråd om T3 diesel... det är väl inte meningen med det här forumet, eller hur? Forumet är ju till luftkylda VW, annars måste man också tillåta Golf, Scirocco, Passat, K70 till och med vatttenskadade Porsches.
Forumet ska vara till bilar som är baserade på Bubblan.
Det är bara vad jag tycker. Sen tycker jag att Boxerville är en bra lösning för alla som har blivit av med sina trådar på MB. Tack Boxerville !
Jag tycker också, som både Json och kuus skrivit att det inte är relevant överhuvudtaget med golf, passat osv... Så, där av är det ju bara t3 med boxer som man frågar om, även om jag faktiskt ställt en fråga gällande T5. hela 4kant buss kategorin skulle gärna läggas ner för mig, och därför frågade jag om T5, för T3 eller T5 känns som samma sak för mig.
Sen tror jag inte man bör ha en massa kategorier där man knappt skriver något alls. En ovaltråd, eller Fastback tråd tror jag inte skulle skrivas tillräckligt mycket i. Det vore ju annars om det skrevs lika mycket som på the samba, så man fick leta flera sidor bak, för att se vad man skrivit igår.
Bara mina tankar om detta iallafall.
Sen, JONAS:
Gör klistrad topic av Lutmans hjälptråd! Den behövs! Å det känns ju dumt att bumpa den en gång i veckan bara för att den alltid ska ligga uppe.
Min blogg:
www.50split.wordpress.comDet blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden